"Háziállatnak megteszi a nő"
A nemi különbségeket kihangsúlyozó reklámok csúnyán kiverik a biztosítékot.
Elképesztő, hogy pár évtizeddel ezelőtt milyen trendek uralkodtak a reklámiparban. Rengeteg hirdetés ábrázolta a nőket a férfiaknál butább, alacsonyabb rendű emberekként, akik szexuális és háztartásvezetési szolgálattal, alázattal tartoztak férjük felé.
Noha ezek a reklámok az 1940-70-es években teljesen hétköznapi hirdetések voltak, mai szemmel nézve egyenesen vérlázítóak. Ha az emberek most, 2014-ben ilyennel találnák szembe magukat egy újságban, a neten vagy a tévében, biztosan közfelháborodás fogadná a dolgot, de ami még valószínűbb, hogy a reklám el sem érne a közlésig, ugyanis még annak előtte betiltanák.
Mindenesetre, a régi reklámokat elnézve kijelenthető, hogy szerencsére mára sokat változott a világ, még akkor is, ha az élet több területén még napjainkban is negatív megkülönböztetés éri a nőket.
Ilyenkor a legszexibbek a pasik?
Hét hétköznapi tevékenység, ami nagyon jól áll a pasiknak.
OLVASD EL EZT IS!
- férfi
- pénz
Aki pénzt keres, mentes a házimunka alól?
- párkapcsolat
- problémamegoldás
Egyetlen hiba, ami elűzi a szerelmet
- házasság
- kommunikáció