18

Csak felnőtteknek!

Az általad letölteni kívánt tartalom a hatályos jogszabályok szerint a kiskorúakra káros hatással lehet. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz ne férjen hozzá kiskorú, használj szűrőprogramot!

Felháborító, új szextrend hódít: elképesztő dologra buzdítják egymást a férfiak

Egyszerűen hihetetlen, hogy ilyenre képesek.

Lopakodás veszélyes szextrend

Egy új kutatás szerint terjedni kezdett egy borzasztóan felháborító és veszélyes trend, főleg az egyéjszakás kalandok során.

A férfiak egy része ugyanis állítólag az interneten arra biztatja a többieket, hogy szeretkezés közben szabaduljanak meg az óvszertől úgy, hogy a nő ne vegye észre, és így folytassák tovább az aktust.

Veszélyes és alattomos az új szextrend

A módszert „stealthing”-nek, azaz magyarul lopakodásnak nevezik, és sajnos Amerikában egyre inkább terjedni kezdett, de nem tudni, mikor ér el a világ többi részére is. Állítólag a férfiak részben azért csinálják, mert óvszer nélkül sokkal jobb érzés számukra a szex, részben pedig azért, mert úgy gondolják, joguk van úgy szeretkezni, ahogyan ők akarnak. A kutatásból az is kiderült, hogy az eset után sokszor el is dicsekednek a tettükkel. Sajnos sok nő áldozatul esett már a lopakodás jelenségének, amivel nemcsak erkölcsi és jogi problémák vannak - hiszen egyesek szerint nemi erőszaknak számít -, hanem komoly egészségügyi kockázat is fennáll, mivel az illető akár súlyos nemi betegséggel is megfertőzheti a partnerét védekezés nélkül. Ráadásul a nem kívánt terhesség esélye is hatalmasra nő.

Rengeteg nő felháborodott már az új trend hallatán, ami nem is csoda, hiszen nagyon veszélyes és alattomos módszer, és azért harcolnak, hogy az erőszakos közösülés egyik formájának ismerje el a jog. Addig pedig azt tanácsolják a nőknek, hogy legyenek nagyon figyelmesek az egyéjszakás kalandok - vagy az új kapcsolatok - során, hogy elkerülhessék vagy észrevehessék, ha a partnerük át akarja verni őket.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ebben a cikkben nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését. Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport
Ezt is szeretjük