Ők azok a nők, akik túlélték a családon belüli erőszakot: hihetetlenül bátrak
Magyar nők, akik túlléptek a múlton, és most kiállnak sorstársaikért is.

Dia

	Talán nem túlzás kijelenteni, hogy ők ma a legbátrabb nők Magyarországon. Miután kiléptek a bántalmazó közegből, nem menekültek el, hanem kiálltak a világ elé, hogy felhívják a figyelmet a problémára. Az általuk képviselt vásáron befolyt összeggel a Süel a családon belüli erőszak áldozatainak kíván segíteni, így a vásár bevételét 2016-ban is, ahogy az előző két évben, a női jogokért küzdő NANE kapja. 

Talán nem túlzás kijelenteni, hogy ők ma a legbátrabb nők Magyarországon. Miután kiléptek a bántalmazó közegből, nem menekültek el, hanem kiálltak a világ elé, hogy felhívják a figyelmet a problémára. Az általuk képviselt vásáron befolyt összeggel a Süel a családon belüli erőszak áldozatainak kíván segíteni, így a vásár bevételét 2016-ban is, ahogy az előző két évben, a női jogokért küzdő NANE kapja. 

Fotó: Túri Márton

Dia

	A vásár különlegessége, hogya helyszínen akár 1000 forintos áron is megvásárolhatók lesznek olyan Süel termékek, amelyek ugyan kifogástalanok, de már néhány éve kifutott modellnek számítanak, vagy mintázatukat még nem tartották tökéletesnek megalkotásukkor.

A vásár különlegessége, hogya helyszínen akár 1000 forintos áron is megvásárolhatók lesznek olyan Süel termékek, amelyek ugyan kifogástalanok, de már néhány éve kifutott modellnek számítanak, vagy mintázatukat még nem tartották tökéletesnek megalkotásukkor.

Fotó: Túri Márton

Dia

	A 2014-ben indult program egyébként a tervező Csillag Zsuzsi, saját ötlete nyomán valósult meg, és már az első két évben is nagy sikert aratott a vásárlók és a támogatott szervezetek körében. A vásár most már elengedhetetlen része, mondhatni fő pillére a márka társadalmi szerepvállalásának, ami egy kisvállalkozás esetében igazi kuriózum.

A 2014-ben indult program egyébként a tervező Csillag Zsuzsi, saját ötlete nyomán valósult meg, és már az első két évben is nagy sikert aratott a vásárlók és a támogatott szervezetek körében. A vásár most már elengedhetetlen része, mondhatni fő pillére a márka társadalmi szerepvállalásának, ami egy kisvállalkozás esetében igazi kuriózum.

Fotó: Túri Márton

Dia

	A koncepció a márka értékeihez, arculatához valóban illeszkedik, hiszen a márka kizárólag nőknek tervez, illetve több aktivitásuk is a vásárlókat, valódi nőket helyezi a középpontba, így például tavasszal a Süel az Inspiráló Nőkért pályázat esetében is, emiatt a vásárlók körében is igen népszerű.

A koncepció a márka értékeihez, arculatához valóban illeszkedik, hiszen a márka kizárólag nőknek tervez, illetve több aktivitásuk is a vásárlókat, valódi nőket helyezi a középpontba, így például tavasszal a Süel az Inspiráló Nőkért pályázat esetében is, emiatt a vásárlók körében is igen népszerű.

Fotó: Túri Márton

Dia

	Az egyedülálló kezdeményezést a segélyszervezetek is támogatják, mert valódi segítséget nyújt, nem csak az adomány tekintetében. Azt azonban leszögezték: az esemény nem a múltról, hanem a jelenről és a jövőről szól, így nagyon pozitív hangulat várható idén is. További információkat az esemény Facebook-oldalán találhatsz.

Az egyedülálló kezdeményezést a segélyszervezetek is támogatják, mert valódi segítséget nyújt, nem csak az adomány tekintetében. Azt azonban leszögezték: az esemény nem a múltról, hanem a jelenről és a jövőről szól, így nagyon pozitív hangulat várható idén is. További információkat az esemény Facebook-oldalán találhatsz.

Fotó: Túri Márton
Ezt is szeretjük
Fotó: