Gyakran ismételt kérdések
A leggyakoribb kérdések a Femina Klubbal kapcsolatban.

- Nem tudok elmenni az előadásra, visszaváltható-e a jegy?

Ha rajtunk kívül álló okok miatt nem tud részt venni az előadáson, akkor nincs lehetőség a jegyek visszaváltására. Az Általános Szerződési Feltételek – melynek elfogadása nélkül a rendelés nem jöhet létre ­– tartalmazzák az ide vonatkozó részt. Kivételt tenni sajnos nem tudunk.

- Nem tudok részt venni az előadáson, átruházható-e a jegy?

Igen, átruházható, hiszen a jegyek nem névre szólnak.

- Hogyan kapom meg a jegyemet?

A jegyek kiküldése bankkártyás (SimplePay, PayPal) fizetés esetén automatikus. Amennyiben átutalásos formában érkezett a megrendelés, úgy kollégáink 1-2 munkanapon belül feldolgozzák és elküldik a jegye(ke)t. 

- Nem érkezett meg a jegyem, mi a teendő?

A levelezőrendszerek gyakran a levélszemét (spam), a közösségi vagy promóciós mappákba teszik be a leveleinket, ezért kérjük minden kedves vásárlónkat, ott is ellenőrizzék őket. Ha így sem találnak tőlünk semmit, keressék ügyfélszolgálatunkat munkanapokon a lenti e-mail címen. 

- Szükséges-e kinyomtatnom a jegyet?

Nem szükséges kinyomtatni, az e-mailben elküldött jegyet elég felmutatni (telefonról, tabletről, egyéb hordozható eszközről) a színházba való belépéskor.

- Helyre szólóak a jegyek?

Nem, érkezési sorrendben foglalhatják el a vendégek a helyüket, ezért kérjük, időben érkezzenek.

- Milyen hosszú az előadás?

Az előadások 90 percesek.

- Van-e szünet az előadás közben?

Előadásainkat szünet nélkül tartjuk meg.

- Van-e lehetőség a kabátokat a ruhatárban letenni?

Igen, van.

- Mennyi idővel az előadás előtt érdemes érkezni?

Legalább egy félórával az előadás kezdése előtt. A kapunyitás 17:15-től történik, és 17:45-től van lehetőség elfoglalni a helyeket. Az előadás 18:00-kor kezdődik.

- Milyen fizetési módok vannak?

Kizárólag online van lehetőség jegyet vásárolni, az alábbi fizetési formák érhetőek el: átutalás, SimplePay, PayPal. A helyszínen nincs lehetőség jegyet váltani.

- Hol lehet a környéken parkolni? 

Parkolni a környező utcákban lehetséges.

- Van-e büfé?

Igen, a színházban van lehetőség étel és ital vásárlására is. A büfé rögtön a bejáratnál, bal oldalon található.

- Késni fogok az előadásról, mit tehetek ilyenkor?

Megkérjük minden kedves látogatónkat és nézőnket, hogy időben érkezzenek, ugyanis az előadás megkezdése után a többi vendég szórakozása és az előadók zavartalan munkája miatt nem áll módunkban beengedni a későn érkezőket.

- Mozgássérültként van-e lehetőség az előadáson való részvételre?

Igen, az épület akadálymentesített.

- További kérdésem van, hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon e-mailben az info@feminashop.hu e-mail-címen érhető el.

Felhívjuk nézőink figyelmét, hogy a színház területén az alábbi szabályok érvényesek:

  • A színház teljes területén kötelező a maszk viselése! Belépés csak kézfertőtlenítés és lázmérést követően!
  • Vigyázzunk egymásra! Amennyiben náthás tüneteket észlelt, kérjük, maradjon otthon.
  • A színházban maszk viselése kötelező. Amennyiben elfelelejtette sajátját, a szervezésen beszerezheti. A színházban az előadás alatt fokozottan biztosítják a légcserét.
  • Az előadást követően, kérjük, ügyeljünk egymás biztonságára, ezért a következő sorrendben hagyják el a színháztermet: kérjük, először az emeleten-, illetve a földszint 11. és 16. sor között ülő nézőink hagyják el a színháztermet.  Ezt követően az 5. és 10. sor között ülő vendégek fáradjanak ki. Köszönjük, hogy az első öt sorban ülők türelemmel megvárják a többiek távozását.
  • A ruhatár használata nem kötelező. Amennyiben igénybe venné, a szolgáltatás ára 180 Ft/kabát.

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!

Ezt is szeretjük