Zséda igazi lavinát indított el - Korábban ilyet még nem csinált

Zséda fontosnak tartja a jótékonysági kezdeményezések támogatását.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Zsédenyi Adrienn mindig úgy érezte, hogy közszereplőként kötelessége fontos ügyek mellé állni. A nemes célokért közönségét is szívesen bevonja, hiszen minél többen értesülnek a társadalmat érintő problémákról, annál több segítséget kaphatnak az érintettek. Zséda a Playboy Hero kampányban a Magyar Gyermekmentő Alapítvány mellé állt. 

- Az első kampány, amelyet én kezdeményeztem, a családon belüli erőszak áldozatainak védelme mellett szólt. Ez a megmozdulás inspirálta az Ajtók mögött című dalomat is, ami egy igazi lavinát indított el az ügyben: mellénk állt egy nagyvállalat, elindítottunk egy microsite-ot is, ahova nők írhatták meg történeteiket, tanácsot és segítséget kérhettek. Jó volt látni, hogy a művészetemmel ilyen komoly problémákban is tudok segíteni - mesélte Zséda, aki követőit is szívesen bevonja a jótékony megmozdulásokba.

- Olyan összefogást is sikerült már elérnünk, hogy csak a közönség adományaiból és önkénteseiből szerveztünk egy szabadtéri koncertet. A közösségi média nagyon sokat segít, hogy folyamatos legyen a kommunikáció, és fontos ügyekről, történésekről tudjunk hírt adni a rajongóknak. Azóta is számos ügyben tudtam már részt venni, mint például a mellrák elleni küzdelem, az etikus divat vagy a hátrányos helyzetű fiatal tehetségek felkarolása - árulta el az énekesnő.

A Playboy Hero kampány további hőseiről és támogatott ügyeiről december 1-jéig lehet szavazni a  http://playboy.hu/hero/ weboldalon.

Zséda édesanyja gyönyörű, mint egy filmsztár - Az énekesnő tőle örökölte a szépségét

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük