Ezt is bevállalta! Till Attila piros tűsarkúban pózolt a kamerák előtt

Till Attila piros tűsarkúban pózolt - az erről készült fotókat a Facebookra töltötte fel.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Igencsak meglepődhettek Till Attila Facebook-rajongói, amikor meglátták a műsorvezető pár órája feltöltött fotóit.

A farmerba öltözött 42 éves sztáron első pillantásra nem venni észre semmi furcsát, amíg le nem vándorol a szemünk a lábfejére: ott ugyanis piros, lakkozott tűsarkúk köszönnek vissza.

Piros tűsarkúban

Tilla annyit elárult, hogy egy vörös cipő kampány részeként bújt a női lábbelibe, és mindezt több más férfival együtt tette a nőkért. 

A piros szín gyakran jelenik meg kampányokban, hogy így hívják fel a figyelmet a nők körében elsődleges halálokra, a szív- és érrendszeri problémákra.

Tavaly nyáron számos magyar női sztár, köztük Várkonyi Andrea híradós vagy Tompos Kátya színésznő is csatlakozott a Pirosban a Nőkért mozgalomhoz, Radics Gigi, Oroszlán Szonja és Wolf Kati pedig közös dalt is felénekelt, a Szív dalát.

Az biztos, hogy Till Attila nem szerette meg a tűsarkút, az ő szavaival élve "kemény volt benne tipegni a fotózáson", így a képernyőn továbbra is az elegáns műsorvezetőként láthatjuk vasárnap esténként A Nagy Duettben. 

Rajongói most már csak azért forgatják a szemüket, mert Tilla egyre vékonyabb. Szerintük nem kellene tovább fogynia, és ha már az edzőterem rabja lett, inkább az izmait növelje, ne a súlyát csökkentse. Keddi bejegyzése szerint a műsorvezető négy hét alatt öt kilót adott le, de a változás ígérete szerint két hónap múlva lesz látványos.

Tűzpirosba bújt az egykor túlsúlyos magyar énekesnő! Kifogástalan lett az alakja

Nézegess képeket!

Elolvasom

Fotó: Facebook/Till Attila hivatalos oldala

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük