Tejesdoboznak álcázta magát Csonka András (x)

Miután egy ország ámuldozhatott Csonka „Pici” András akrobatikus képességein, most újra a PENNY színeiben lép a képernyőkre, azonban ez alkalommal egy teljesen új oldalát és tehetségét mutatja meg: az álcázás művészetét.

Tejesdoboznak álcázta magát Csonka András (x)
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Az elmúlt évben Csonka András neve, de leginkább humoros személyisége már teljesen összeolvadt a PENNY-vel és a Pici árakkal, ezt pedig mi más szemléltetné jobban, mint a vizuálisan polcok közé beolvadó színész?! „Iz gatottan vártam az új koncepciót, és nem csalódtam, újra sikerült egy szórakoztató, de egyben tartalmas ötlettel előrukkolni” – mesélte Csonka András – „Innentől kezdve egy polc vagy egy tejesdoboz eljátszása sem jelenthet problémát színészi pályámon”.

Ehhez a mutatványhoz azonban még Csonka Picinek is volt szüksége némi segítségre: gondosan előkészített és festett jelmezei – melyeket a precizitás kedvéért még forgatás közben is folyamatosan korrigáltak tökéletes optikai illúziót biztosítottak számára, hogy bármikor, bárhonnan előbukkanva meg tudja lepni és nevettetni a nézőket. „Azt szerettük volna, hogy amennyire csak lehet, András fizikailag váljon eggyé a környezetével; ehhez analóg technikával dolgoztunk, és az utómunka során sem használtunk CGI-t vagy egyéb digitális effekteket” - emelte ki Kovács Levente, a kampányt megalkotó White Rabbit reklámügynökség vezető kreatívigazgatója. – „Egészen bámulatos volt szabad szemmel látni, ahogy hősünk beleolvadt az üzlet különböző felületeibe”.

 Magát a reklámfilmet a PENNY egyik kiemelt üzletében vették fel, ami így nemcsak éjszakába nyúló, de egyenesen hajnalig tartó forgatást is jelentett a stáb számára. Ez a kihívás szerencsére nem szegte sem a csapat, sem pedig a saláta sapkában és tésztás dobozokban pózoló színész kedvét sem, és kitartóan dolgoztak, hogy egy igazán egyedi és meghökkentő koncepciót keltsenek életre. “Amikor megnéztük a végeredményt, mindenki úgy érezte, hogy ezért érdemes volt fennmaradnunk” – mesélte Kovács Levente.

pici-paiint

 A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 231 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.

pici-tej
Ezt is szeretjük