Nem érzi kínosnak? Az RTL Klub műsorvezetője csúnyán leszerepelt

Sebestyén Balázs és Vadon Jani műsora megbukott, a nézettség kínosan alacsony volt.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Vundersőn és Zuperszexi című esti showműsor az RTL Klub történetében talán az egyik legnagyobb bukás.

A saját készítésű produkciótól mindenki sokat várt, ha másért nem, Sebestyén Balázs és Vadon Jani személye miatt.

Elmaradt a várt siker

Az egy dolog, hogy kínosan alacsony nézettséget hozott az új műsor, a nagyobb probléma az volt, hogy az első pár adás hatalmas indulatokat váltott ki a szakmából és a közönségből egyaránt. A negatív kritika rosszul érintette a műsorvezetőket és a mögöttük álló stábot, így azonnal megpróbáltak korrigálni a műsor szerkezetén.

A helyreigazítást azzal kezdték, hogy az élő adást megszüntették, így egy ideje felvételről sugározzák a műsort. Akkor ezt azzal magyarázták, hogy utólag jöttek rá, az élő adás rossz hatással lehet erre a típusú műfajra.

Újragondolták a határokat, finomhangoltak a poénokon, folyamatosan vizsgálták, hogy mi lehet az, ami még nem túl sok a közönségnek. A nézettség átmenetileg egy kicsit növekedett, de az erőfeszítések ellenére, úgy tűnik, ez a műfaj nem emészthető a tévénézők számára.

Már csak két adás lesz

Rubin Kristóf, a produkció kreatív főszerkesztője sok mindennel magyarázza a Vundersőn és Zuperszexi sikertelenségét.

Kollégáját alázta meg műsorában Sebestyén Balázs! 15 sztár, akiknek beszólt

Nézegess képeket!

Elolvasom

Elmondása szerint nem volt túl sok idő a felkészülésre, így nem tudták jól tesztelni, hogy milyen hatást vált majd ki az új műfaj.

Nem tagadja, hogy Vundersőn és Zuperszexi megbukott, de elmondása szerint minden pályafutás során kell, hogy legyen egy ilyen sikertelen projekt. A fogadtatás ellenére ő hisz abban, hogy szükség van egy ilyen late night show-ra, csak elképzelhető, hogy nem pont most.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

A műsorból már csak két adás van hátra, az pedig, hogy lesz-e belőle több széria, még kérdéses, ami az eddigi eredményeket tekintve érthető. A negatív visszhang valószínűleg Sebestyén Balázs karrierjének sem tett jót, mivel a produkció indulása előtt több fórum beszélt arról, hogy a műsor alapvetően az ő ötlete volt.

Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója szerint a sajtó félreértette a helyzetet, mivel a műsor egyáltalán nem bukott meg.

- Bukásnak abszolút nem nevezhető a Vundersőn, pláne most, hogy adásról adásra egyre többen nézik. Ha a meglehetősen gyenge indulást nézem, akkor valóban szerényebbek a számok, de csak az RTL nagy sikereihez képest - nyilatkozta az Origónak.

Fotó: RTL Klub/Sajtóklub/Bársony Bence

Ezt is szeretjük