Müller Cecília a blézerek királynője volt - Emlékezetes ruháit össze is gyűjtötték

Müller Cecília emlékezetes ruháit külön Facebook-oldal gyűjtötte össze.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

2020. június 17-én megszűnt a veszélyhelyzet, aznap az operatív törzs utoljára tartott sajtótájékoztatót. Müller Cecília 98 napon át irányította hősiesen a koronavírus-járvány elleni harcot. 

Közvetlenségével és természetességével belopta magát a tévénézők szívébe. Ő lett a tájékoztatók egyik legkedveltebb szereplője, nem csoda, hogy számtalan mém is született vele kapcsolatban. 

Müller Cecília ruhatára

- A kollégáim is mutatták, hogy mik terjengenek. A kaspóárusítás nagyon kedves volt. Az egyik kollégám ki is vágta, és most már ott van a polcomon. Azt gondolom, hogy ezt a kreativitást, ezt az ötletet egyáltalán nem találtuk bántónak, feszültséglevezetésnek is jó volt. Nagyon sokan nagyon sokat dolgoztak, és sokan töltötték az időt otthon. Ilyenkor különböző gondolatok fogannak meg, ezek valamilyen formában előjönnek. Egyáltalán nem értékeltük bántónak, jókat mulattunk rajta - mesélte a Mokkában

Nemcsak az országos tisztifőorvos asszony mondanivalója, de a ruhái, főként a blézerei is a figyelem középpontjába kerültek. Cecília Cuccai néven külön Facebook-csoport is alakult, amely a legemlékezetesebb darabokat gyűjtötte össze és értékelte. 

A operatív törzs utolsó sajtótájékoztatóján egyébként Gál Kristóf rendőralezredes, az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) szóvivője azt is elárulta, hogy stylistoknak nem tudnak köszönetet mondani, mert náluk kötelező az egyenruha, Müller Cecília pedig végig a saját ruhatárából öltözködött.

Képes összeállításunkban megnézheted Müller Cecília legemlékezetesebb outfitjeit. 

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük