Nincs több remény! Megszűnik a magyar sorozat

Nem lesz újabb évad

Hivatalos, hogy a Marslakók című sorozatot ősztől nem láthatjuk.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Most már hivatalos, hogy megszűnik a Marslakók: az m1-en vetített magyar sorozat nem jelentkezik újabb évaddal az ősztől.

Múlt héten még arról szóltak a hírek, hogy az őszi szezonban csak azért nem kerül újra képernyőre, mert az MTVA még egyelőre nem döntötte el, mikor és milyen formában szeretné műsorra tűzni a produkciót.

Alacsony volt a nézettség

A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap, valamint a Marslakók Produkciós Kft. most azonban mégis másképp döntöttek. Közösen kiadott közleményükben azt is tudatták, hogy a felek a szerződéseket tegnap közös megegyezéssel megszüntették.

- Az elsősorban fiatal közönségnek szánt és 2012 tavasza óta az M1 közszolgálati csatornán sugárzott Marslakók című szappanopera innovatív értékei ellenére nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A sorozat iránt érdeklődő nézők száma elmaradt az elvárt mértéktől - olvasható az indoklásban.

A további magyarázatban az áll, hogy az első évad tapasztalatai alapján a jövőben sem volt várható, hogy a sorozat szélesebb körben nagyobb népszerűségre tett volna szert.

Az eredeti tervek szerint augusztus 13-án indult volna újra a Marslakók, akkor vetítették volna az őszi évad első részét.

2 milliárdba került

Az MTVA és a Marslakók Produkciós Kft. között kötött szerződés 2014 júniusáig szólt, ez 430-440 epizód leforgatását jelentette volna.

A legkedveltebb magyar sorozatszínészek

Nézegess képeket!

Elolvasom

A négy hónapos bevezető időszak alatt egyébként nem volt elvárás a nézettségre vonatkozóan, a produkciónak a második évadtól azonban hoznia kellett volna az esti fő műsorsáv nézettségi átlagát, a harmadik évadtól pedig 10%-kal rá kellett volna tennie erre. A köztévé 2 milliárd forintot költött eddig a sorozatra.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Fotó: Facebook/Marslakók

Forrás: MTI

Ezt is szeretjük