Tényleg szüksége volt rá? Így nézett ki a műtét előtt a Miss Plastic Queen győztese
Kocsis Alexandra önbizalmi okokból rakatott a mellébe implantátumot.
November 26-án, pénteken tartották meg Magyarországon második alkalommal a Miss Plastic Queen nevű szépségverseny döntőjét a budapesti Symbolban, amin olyan nagykorú hölgyek indulhattak, akiken legalább egy szépészeti beavatkozást elvégeztek mélyaltatásban.
A jelentkezők között a fiatal lányok mellett ötgyerekes családanyával is találkozhattunk, a mell- és szájplasztika pedig alapnak számított. Akadt olyan versenyző is, aki nem titkolta el, hogy intim testrészét plasztikáztatta, erről azonban nem volt hajlandó nyilatkozni a TV2 riporterének.
Kocsi, ékszer, ruha volt a nyereménye
A zsűri egyhangú véleménye alapján a győztes végül nem más lett, mint Kocsis Alexandra, aki egy több millió forint értékű gépkocsit, ékszereket és egy egyedi tervezésű ruhát kapott a Miss Plastic Queennek járó korona mellé, amiket könnyes szemmel vett át.
A 22 éves, Budakeszin élő lány a TV2 Aktív című műsorának adott interjújában elmondta, azért tetetett 300 köbcentis implantátumokat a mellébe, mert semmi önbizalma nem volt. Tervei között azonban nem szerepel, hogy újra kés alá feküdjön.
Nem érezte magát nőnek
- Nem éreztem magam nőnek, nem éreztem magam jól a bőrömben, úgyhogy én csak emiatt döntöttem úgy, hogy ezt nagyon szeretném - mondta az Aktívban, ahol megmutatott magáról egy műtét előtti fényképet is, így szemléltetve a szépészeti beavatkozás jelentette különbséget.
Teljes mértékben egyetérthetünk Kocsis Alexandrával, hiszen nagyon sok nő érez úgy, mint ő, és egy ilyen célból elkövetett plasztikai műtét igenis eredményezhet pozitív változást egy önbizalom-hiányos személyiségben. Alexandráról pedig azt sem mondhatnánk, hogy a méreteket illetően túlzásba esett volna.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
Alexandra a győzelmet követően mellesleg sok ajánlatot kapott, saját bevallása szerint megkeresték cégek, hogy legyen a reklámarcuk, de önálló naptárfotózásra is buzdították, ám azt egyelőre még nem árulta el, hogy ezek közül melyikre mond majd végül igent.
Fotók: TV2, Europress