Tényleg szüksége volt rá? Így nézett ki a műtét előtt a Miss Plastic Queen győztese

Kocsis Alexandra önbizalmi okokból rakatott a mellébe implantátumot.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

November 26-án, pénteken tartották meg Magyarországon második alkalommal a Miss Plastic Queen nevű szépségverseny döntőjét a budapesti Symbolban, amin olyan nagykorú hölgyek indulhattak, akiken legalább egy szépészeti beavatkozást elvégeztek mélyaltatásban.

A jelentkezők között a fiatal lányok mellett ötgyerekes családanyával is találkozhattunk, a mell- és szájplasztika pedig alapnak számított. Akadt olyan versenyző is, aki nem titkolta el, hogy intim testrészét plasztikáztatta, erről azonban nem volt hajlandó nyilatkozni a TV2 riporterének.

Kocsi, ékszer, ruha volt a nyereménye

A zsűri egyhangú véleménye alapján a győztes végül nem más lett, mint Kocsis Alexandra, aki egy több millió forint értékű gépkocsit, ékszereket és egy egyedi tervezésű ruhát kapott a Miss Plastic Queennek járó korona mellé, amiket könnyes szemmel vett át.

A 22 éves, Budakeszin élő lány a TV2 Aktív című műsorának adott interjújában elmondta, azért tetetett 300 köbcentis implantátumokat a mellébe, mert semmi önbizalma nem volt. Tervei között azonban nem szerepel, hogy újra kés alá feküdjön.

Nem érezte magát nőnek

- Nem éreztem magam nőnek, nem éreztem magam jól a bőrömben, úgyhogy én csak emiatt döntöttem úgy, hogy ezt nagyon szeretném - mondta az Aktívban, ahol megmutatott magáról egy műtét előtti fényképet is, így szemléltetve a szépészeti beavatkozás jelentette különbséget.

Legendás nyuszilányok

Nézegess képeket!

Elolvasom

Teljes mértékben egyetérthetünk Kocsis Alexandrával, hiszen nagyon sok nő érez úgy, mint ő, és egy ilyen célból elkövetett plasztikai műtét igenis eredményezhet pozitív változást egy önbizalom-hiányos személyiségben. Alexandráról pedig azt sem mondhatnánk, hogy a méreteket illetően túlzásba esett volna.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Alexandra a győzelmet követően mellesleg sok ajánlatot kapott, saját bevallása szerint megkeresték cégek, hogy legyen a reklámarcuk, de önálló naptárfotózásra is buzdították, ám azt egyelőre még nem árulta el, hogy ezek közül melyikre mond majd végül igent.

Fotók: TV2, Europress

Ezt is szeretjük