Egymilliárd indiai között így találták meg a magyar fiú édesapját
Az RTL Klub Keresem a családom című műsorának kedd esti adása szívszorítóra sikeredett.
Lilu az RTL Klub Keresem a családom című műsorának immár második évadában próbál segíteni az egymástól elszakadt családtagoknak. A műsorvezető és a stáb erőfeszítései ellenére sajnos nem minden történet zárul happy enddel - így volt ez a kedd esti adásban is.
A gimnazista fiút, Suelt sohasem kereste az édesapja, mégis nagyon hiányzik neki. Pici gyerek volt, amikor elszakadtak egymástól, és csak néhány fotója maradt a férfiról. Liluék dolga nem volt könnyű, hiszen egymilliárd indiai között kellett kutatniuk Suel apja után, hogy mindketten szembenézzenek a valósággal.
- Édesanyám 1995-ben Indiába utazott egy ösztöndíjjal, és ott ismerte meg édesapámat - kezdte a fiú, akinek szülei egy rövid ideig Magyarországon éltek, Suel is itt született, majd édesapja úgy gondolta, mégis inkább Indiában folytatják az életüket.
- A terv az volt, hogy egy lakóhajón fogunk élni, ez nem jött össze, és a pénzünk is elfogyott. Édesanyámmal hazajöttünk, édesapám kint maradt dolgozni, azóta nem találkoztunk - mesélte Suel, aki nem érti édesapja miért nem kereste többé.
- A húgomat soha nem is látta édesapám - tett hozzá a fiú, aki úgy tudta, ha a lakóhajó elkészül, visszatérnek, és megint egy család lesznek, de végül elváltak a szüleik, és édesapját azóta sem látta.
Liluék egy Firdus nevű indiai férfi segítségét kérték Suel apjának felkutatásához, aki bár többhetes keresgélés után megtalálta a férfit, az nem akart fiával találkozni, durván elutasította a megkeresést. Lilura nagyon nehéz feladat várt. A Keresem a családom ötödik epizódjából kiderült, hogyan fogadta Suel a lesújtó hírt.
Fotó: RTL Klub
Leesett az állunk Lilu édesanyjától! Ilyen gyönyörű és fiatalos
Képeken ismert hazai sztárok és az édesanyjuk. Nézd meg őket!
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció