Csak 7 hónapja szült! A magyar énekesnő így hozta magát formába
A Groovehouse énekesnője, Judy leadta feleslege nagy részét, kipróbálta a babakocsifitneszt is.
Nemrég számoltunk be arról, hogy Völgyesi Gabriella, a Unique együttes énekesnője babakocsifitnesszel igyekszik formába hozni magát.
Ezt a módszert választotta Judy is, hogy szülés utáni súlyfeleslegétől megszabaduljon, így ráadásul kisbabájának, a hét hónapos Majának egy percig sem kell nélkülöznie sportolni vágyó édesanyját.
Sportos anyukák, vidám babák
Egyik alkalommal a TV2 Aktív című műsorának stábja is elkísérte a két sztármamit, így a nézők is láthatták, milyen jó hangulatban telnek a közös edzések.
Amint a riportból kiderül, ezt az új sportágat 2001-ben fejlesztette ki egy amerikai anyuka, hogy úgy szentelhessen időt a testmozgásnak, hogy közben ne kelljen nélkülöznie gyermeke társaságát.
Külföldön a módszer hamar hódítóútra indult: így tartja fitten magát például Natalie Portman, Gwen Stefani vagy Sarah Jessica Parker is, de számos előnye miatt a világsztárok után egyre több hazai édesanya is kipróbálja ezt a mozgásformát.
A 37 éves énekesnő egyébként nemrég döntött úgy, hogy másfél év szünet után a Groovehouse új dalával visszatér a zenei életbe. Ezért is tartja fontosnak, hogy visszanyerje szülés előtti alakját.
15 kiló már lement
Már az elmúlt hónapok során is sokat tett azért, hogy elérje áhított alakját: 15 kilótól szabadult meg, de mindig nyitott az új módszerekre, így szívesen kipróbálta a babakocsifitneszt is.
- Nem az volt a legfontosabb, hogy az ember a kilóit leadja, de mindig is fontos volt számomra a mozgás. A terhesség előtt is és közben is folyamatosan mozogtam, jártam jógára - mesélte.
Amint mondja, összesen 20 kilót szedett fel a terhesség során, így a pluszkilók nagy részét már ledolgozta. Máris elégedett az eredménnyel, és jól érzi magát a bőrében.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
Az életmódváltásra azonban nemcsak a külseje, hanem az egészsége és jó közérzete miatt is szükség volt, és a picinek is jót tesz, ha minél több időt tölthet a szabadban.
Fotó: RTL Klub/Sajtóklub, TV2/Aktív