Friss hír! Új részekkel jelentkezik a Dallas az RTL Klubon

Larry Hagman, Patrick Duffy és Linda Grey is feltűnik majd a Dallas 2012-es folytatásában.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A nyolcvanas évek talán legismertebb sorozatán, a Dallason generációk nőttek fel, 2012-ben pedig elkészült a szappanopera folytatása is, amelyet a magyar nézők ősztől már az RTL Klubon is láthatnak.

Az új epizódokban az egykori szereplők felnőtt gyermekeinek csatározásai adják majd a sorozat cselekményét.

Régi Dallas

A Dallast még 1978-ban kezdték el vetíteni az Egyesült Államokban, és már a legelső részek olyan sikeresek voltak, hogy a sorozat összesen 13 évadot megélt.

Az alaptörténet egy gazdag olajmágnáscsalád, a Ewingok fordulatos életét meséli el. Testvérharcok, szerelmek, sőt, gyilkosságok fordították a nézők figyelmét a Dallas felé.

A sorozatot, amelyet Golden Globe- és Emmy-díjjal is jutalmaztak, Magyarországon 1990 és 1997 között vetítették.

2012-ben azonban a nagy sikeren felbuzdulva az amerikai rendezők újraindították a sorozatot, amelyben a régi szereplők között Larry Hagman, Patrick Duffy és Linda Grey is feltűnik majd.

Az új Dallas ősztől pedig az RTL Klub műsorára is felkerül, így a nézők újra izgulhatnak a Ewing családért.

Rajongók

Magyarországon nemcsak a hétköznapi emberek, de a sztárok is figyelemmel követték az egykori sorozatot, így az RTL Klub műsorvezetője, Gönczi Gábor is.

Minden idők legkedveltebb sorozatai

Nézegess képeket!

Elolvasom

- Olyannyira nagy Dallas-rajongó voltam, hogy addig nem mentem sehová péntek esténként, amíg véget nem ért a soron következő epizód. Ha pedig nem tudtam otthon lenni, akkor rögzítettem a legfrissebb fejleményeket, és másnap megnéztem, mi történt a szereplőkkel - vallotta be Gönczi Gábor.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük