Smink nélküli fotón a 40 éves magyar műsorvezető! Szépséghibáit is vállalja
D. Tóth Kriszta a szépséghibáival együtt is vállalja arcát.
Mint azt már mi is megírtuk, D. Tóth Kriszta február 1. óta a Facebook-oldalán minden nap posztol magáról egy Photosop-mentes, smink nélküli fotót.
A műsorvezető akkor töltötte be a 40. születésnapját, és egy egész éven át tartó kísérletbe kezdett.
Szépséghibáit is vállalja D. Tóth Kriszta
Arra kíváncsi, mennyit változik egy 40 éves nő arca 365 nap alatt, milyen, ha boldog, milyen, ha kialvatlan.
A kísérlet kapcsán ugyanakkor azt is reméli, hogy egyre több nő fogadja el magát smink nélkül, minden szépséghibájával együtt.
- Átütő sikere volt. Meglepett, meghatott és megdöbbentett, milyen reakciók érkeztek rá. Rengetegen megosztották, rengetegen megköszönték. Persze olyan is volt, aki azt mondta: minek? Hagyjuk már meg az illúziót! - mesélte a FEM3 Café műsorában, ahova festetlenül érkezett, de a kamerák elé már kisminkelve ült.
Azt is elmondta, hogy nem ellenzője a sminkelésnek, vannak élethelyzetek, amelyek megkívánják, hogy a tőlünk telhető legjobb formánkat hozzuk, de ismerjük és szeressük meg az arcunkat természetes valójában is.
- Próbáljuk meg szeretni a táskáinkat, a szeplőinket, a karikáinkat, az élményeinket, amik ott tükröződnek az arcunkon. Igazából az a célom vele, hogy én magam szokjam meg azt, hogy ilyen vagyok: 40 éve a földön, minden lenyomatot hagy az arcomon, és ez rendben van így - mondta.
Állítja, bármi, amivel kapcsolatban az ember elhatározta, hogy egy évig minden egyes nap megcsinálja, kihívás, de az eddig eltelt 44 nap alatt egyszer sem fordult elő vele, hogy elfelejtette volna elkészíteni a smink nélküli fotóját. Egy alkalommal ugyan csak este 11 órakor jutott eszébe, hogy aznap még nem posztolt felvételt magáról a közösségi oldalán, de lefekvés előtt ezt is pótolta.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
Fotó: Facebook/D. Tóth Kriszta, FEM3/FEM3 Café