Mi történt? Megvált az RTL Klub a közkedvelt műsorvezetőtől

Boros Lajos, a kiváló rádiós helyére más került a vasárnap esti showműsorban.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Boros Lajost legutóbb az RTL Klub új műsorában, a Vundersőn és Zuperszexi című produkcióban láthatta a közönség.

Az egykori rádiós nem élvezhette sokáig a képernyős létet, ugyanis a csatorna úgy döntött, nem hosszabbítja meg a konferanszié szerződését.

Megváltak a rádióstól

Boros Lajos nemrég azzal került a címlapokra, hogy egy év munkanélküliséget követően nagyon rossz anyagi helyzetben van. Akkor azt nyilatkozta, sokszor úgy érzi magát, mint egy hajléktalan, ugyanis a nyugdíja még a rezsire sem elég, így kénytelen a tartalékait felélni.

Egy kis időre úgy tűnt, hogy fellélegezhet, mivel a kedvelt kereskedelmi csatorna vadonatúj műsorában kiemelt szerepet kapott. A feladata az volt, hogy a produkcióban történtekre frappáns és vicces módon reagáljon.

A pontos ok nem került nyilvánosságra, de az biztos, hogy a vasárnap esti show-ban már nem az egykori rádiós szerepelt, helyére a humorista Dombóvári István került, akit leginkább a stand up comedy műfajából ismerhet a közönség.

Nem hosszabbították meg a szerződését

Boros Lajos nem lepődött meg, hiszen szerződése nem is szólt hosszabb távra, senki nem hitegette azzal, hogy mindvégig ő lesz a műsor konferansziéja.

Anyagi nehézségekkel küzdő sztárok

Nézegess képeket!

Elolvasom
Dombóvári István hasonlóan nyilatkozott, azt mondta, ő nem a rádiós helyére érkezett, ezért nem érzi úgy, hogy kitúrta volna kollégáját.

A rádiós egyébként nem bánja a döntést, mivel sokszor érezte kellemetlenül magát a felvételek során, kifejezetten megalázónak tartotta, amikor az első adásban korával és betegségével viccelődtek a műsorvezetők.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Elmondása szerint a második alkalommal azért hívták őt, hogy legyen alkalmuk bocsánatot kérni, a harmadik műsor pedig csak egy ráadás volt.

 

Képek: Facebook/Lajos Boros

Ezt is szeretjük