A Csillag Születikből kiesett! Az énekesnő most rekordokat dönt a Youtube-on

Boggie Parfüm című videoklipje rekordokat dönt a Youtube-on.

Húsvéti tojásvadászat
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Nézettségi rekordokat dönt a fiatal magyar énekesnő, Boggie Parfüm című dalának klipje az internetes videomegosztó oldalakon.

Boggie, vagyis Csemer Boglárka
A klip rendezőjével, Nagy Bálinttal a ma reggeli Mokkában

Csemer Boglárka iránt hétfő óta úgy megnőtt az érdeklődés, hogy internetes oldala szerda délután pár órára elérhetetlenné vált. Nekünk telefonon még sikerült utolérnünk.

Csillag Születik

Csemer Boglárkát a nagyközönség 2011 tavaszán, a Csillag Születik harmadik szériájában ismerhette meg. Az RTL Klub tehetségkutatójából az első középdöntő végén kiesett. Az énekesnő szerint talán azért is, mert nem kommersz dalokat énekelt.

Karrierjének jót tett a műsor, mert elkezdett érdeklődni iránta a sajtó, többen kezdték el látogatni a koncertjeit, ugyanakkor a korai kiesés miatt nem kellett kötöttségekhez alkalmazkodnia, maga dönthette el, mit vállal el. 

A pop és jazz stílusban éneklő Boggie első önálló lemeze 2013 áprilisában jelent meg a Tom-Tom Records gondozásában, és rögtön az előkelő negyedik helyig jutott a Mahasz eladási listáján. A három nyelven - angol, francia, magyar - íródott album sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy két dalát is filmzenének választották. A Japánkert egy hazai kisfilm alatt lesz majd hallható, a Sing Lullaby című dalt pedig Vladileu Vierny orosz származású francia rendező választotta Shopping című filmje betétdalának.  

Rekordokat dönt a videoklip

Az igazi sikert a Parfüm című dala, pontosabban az ahhoz készült videoklip hozta meg számára, ami ugyan már decemberben felkerült Boggie Youtube-oldalára, de akkor hiába küldték szét sajtóanyag kíséretében, nem lett nagy visszhangja.

- Bevontunk a csapatba egy fiatal lányt, aki videospecialista: tudja, milyen blogokra, videokép-fesztiválokra, hírportálokra érdemes továbbítani egy klipet. Hétfőn el is küldte a dalt vagy 50 helyre, akkor indult meg az óriási érdeklődés iránta. Most már nem is kell küldözgetni sehova, annyian osztják meg - mesélte Csemer Boglárka a Feminának.

A videoklip magyar és francia nyelvű változata rekordokat dönt a Youtube-on, utóbbiról még a Daily Mail is írt tegnap. Szerda estére a magyar klip átlépte a milliós határt. Boggie tegnap reggel a TV2 Mokka című műsorának vendégeként kezdte a napot, majd egy másik kereskedelmi csatornánál kérdezgették, napközben pedig egymást érték a telefonos interjúk. Délután két órakor a honlapja összeomlott, pár óráig nem jött be, akkora volt iránta az érdeklődés, a Youtube-on pedig óránként 20 ezerrel nőtt a Parfümöt megtekintők száma.

- Szerintem azért lett ekkora sikere a Parfümnek, mert nagyon jó az üzenete. Adott egy jó dal, magyarul és franciául is, és szerencsére sok ember tud azonosulni a mondanivalójával. A dal tartalmi üzenetét emellett megerősítettük egy olyan erős vizuális koncepcióval, ami magért beszél - véli Boggie.

A Parfüm című videoklipben Photoshoppal alakítják át tökéletes külsejű nővé Csemer Bogit. Az ötlet a klip egyik rendezőjétől, Nagy Bálinttól származik.

- Én nem gondoltam volna, hogy a társadalomkritika, amit megfogalmaztunk,  ennyire globális mértékű, hogy ennyire sok nemzet tud vele azonosulni. Úgy tűnik, az embereknek elegük van abból, hogy minden olyan megcsinált, elmaszkírozott, minden tökéletesre van kenve-fenve.

A klip felvételekor Boggie különböző erősségű sminket viselt, a frizuráján is mindig kicsit változtattak. A lépéseket magyarul és franciául énekelve is rögzíteniük kellett. Az utómunkálatok négy hónapig tartottak - hiába, a tökéletességért meg kell dolgozni.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. Podcast-sorozatunk legújabb részében a testpozitivitás került terítékre. Tényleg építő jellegű vagy egyre egészségtelenebb a body positivity mozgalom? Mitől függ a testünkkel való viszonyunk? Miért mennek általában a nők plasztikáztatni?

Promóció

A Parfümöt Csemer Boglárka Sebestyén Áronnal alkotta meg, aki már a Csillag Születikben is kísérte zongorán, és a mai napig alkotótársa, a szöveget pedig a kiadó részéről Dorozsmai Péter írta.

Fotó és főkép: Facebook/Boglárka Csemer, Facebook/Mokka

Ezt is szeretjük