A Csillag Születikből kiesett! Az énekesnő most rekordokat dönt a Youtube-on
Boggie Parfüm című videoklipje rekordokat dönt a Youtube-on.
Nézettségi rekordokat dönt a fiatal magyar énekesnő, Boggie Parfüm című dalának klipje az internetes videomegosztó oldalakon.
Csemer Boglárka iránt hétfő óta úgy megnőtt az érdeklődés, hogy internetes oldala szerda délután pár órára elérhetetlenné vált. Nekünk telefonon még sikerült utolérnünk.
Csillag Születik
Csemer Boglárkát a nagyközönség 2011 tavaszán, a Csillag Születik harmadik szériájában ismerhette meg. Az RTL Klub tehetségkutatójából az első középdöntő végén kiesett. Az énekesnő szerint talán azért is, mert nem kommersz dalokat énekelt.
Karrierjének jót tett a műsor, mert elkezdett érdeklődni iránta a sajtó, többen kezdték el látogatni a koncertjeit, ugyanakkor a korai kiesés miatt nem kellett kötöttségekhez alkalmazkodnia, maga dönthette el, mit vállal el.
A pop és jazz stílusban éneklő Boggie első önálló lemeze 2013 áprilisában jelent meg a Tom-Tom Records gondozásában, és rögtön az előkelő negyedik helyig jutott a Mahasz eladási listáján. A három nyelven - angol, francia, magyar - íródott album sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy két dalát is filmzenének választották. A Japánkert egy hazai kisfilm alatt lesz majd hallható, a Sing Lullaby című dalt pedig Vladileu Vierny orosz származású francia rendező választotta Shopping című filmje betétdalának.
Rekordokat dönt a videoklip
Az igazi sikert a Parfüm című dala, pontosabban az ahhoz készült videoklip hozta meg számára, ami ugyan már decemberben felkerült Boggie Youtube-oldalára, de akkor hiába küldték szét sajtóanyag kíséretében, nem lett nagy visszhangja.
- Bevontunk a csapatba egy fiatal lányt, aki videospecialista: tudja, milyen blogokra, videokép-fesztiválokra, hírportálokra érdemes továbbítani egy klipet. Hétfőn el is küldte a dalt vagy 50 helyre, akkor indult meg az óriási érdeklődés iránta. Most már nem is kell küldözgetni sehova, annyian osztják meg - mesélte Csemer Boglárka a Feminának.
A videoklip magyar és francia nyelvű változata rekordokat dönt a Youtube-on, utóbbiról még a Daily Mail is írt tegnap. Szerda estére a magyar klip átlépte a milliós határt. Boggie tegnap reggel a TV2 Mokka című műsorának vendégeként kezdte a napot, majd egy másik kereskedelmi csatornánál kérdezgették, napközben pedig egymást érték a telefonos interjúk. Délután két órakor a honlapja összeomlott, pár óráig nem jött be, akkora volt iránta az érdeklődés, a Youtube-on pedig óránként 20 ezerrel nőtt a Parfümöt megtekintők száma.
- Szerintem azért lett ekkora sikere a Parfümnek, mert nagyon jó az üzenete. Adott egy jó dal, magyarul és franciául is, és szerencsére sok ember tud azonosulni a mondanivalójával. A dal tartalmi üzenetét emellett megerősítettük egy olyan erős vizuális koncepcióval, ami magért beszél - véli Boggie.
A Parfüm című videoklipben Photoshoppal alakítják át tökéletes külsejű nővé Csemer Bogit. Az ötlet a klip egyik rendezőjétől, Nagy Bálinttól származik.
- Én nem gondoltam volna, hogy a társadalomkritika, amit megfogalmaztunk, ennyire globális mértékű, hogy ennyire sok nemzet tud vele azonosulni. Úgy tűnik, az embereknek elegük van abból, hogy minden olyan megcsinált, elmaszkírozott, minden tökéletesre van kenve-fenve.
A klip felvételekor Boggie különböző erősségű sminket viselt, a frizuráján is mindig kicsit változtattak. A lépéseket magyarul és franciául énekelve is rögzíteniük kellett. Az utómunkálatok négy hónapig tartottak - hiába, a tökéletességért meg kell dolgozni.
A változókorról tabuk nélkül - Hogyan küzdj meg az életközepi válsággal nőként?
Iványi Orsolya, a menopauzaedukáció egyik legnagyobb hazai szószólója, tabuk nélkül beszél a változókor testi-lelki kihívásairól, és arról, hogyan élhetjük meg ezt az időszakot, mint új kezdetet. A Femina Klub novemberi előadásán hasznos tanácsokat kaphatsz az életközepi krízisek kezelésére, és megtudhatod, hogyan értelmezhetjük újra önmagunkat, karrierünket és kapcsolatrendszerünket.
További részletek: feminaklub.hu/
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. november 27. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
A Parfümöt Csemer Boglárka Sebestyén Áronnal alkotta meg, aki már a Csillag Születikben is kísérte zongorán, és a mai napig alkotótársa, a szöveget pedig a kiadó részéről Dorozsmai Péter írta.
Fotó és főkép: Facebook/Boglárka Csemer, Facebook/Mokka