1 milliárdan nézték tegnap a magyar tánccsapatot a tévében
Attraction a kínai tavaszünnepen.
Több mint egymilliárd néző láthatta tegnap este - magyar idő szerint délután - az Attractiont. Produkciójuk a Youtube-on is megtekinthető.
A magyar árnyszínházas tánccsapat volt ugyanis a kínai állami televízió, a CCTV által sugárzott tavaszünnep sztárvendége.
Több mint egymilliárd néző
A Csillag születik című műsorban megismert együttes akkor vált egy csapásra világhírűvé, amikor bejutottak az angol tehetségkutató, Britain's Got Talent döntőjébe, és 2013 júniusában meg is nyerték azt - és vele a 83 millió forintnyi nyereményt. Sőt, a műsor atyjának, Simon Cowellnek köszönhetően egy 400 milliós Las Vegas-i szerződéssel is gazdagabbak lettek.
A műsorban Torda Katalin, Tóth Alexandra, Fehér Norbert, Lakatos Andrea, Szűcs Zoltán, Szentinek Csaba, Szabados Flóra és Kántor Janka alkották a csapatot.
A jelenleg 12 főből álló Attraction Látványszínház Produkció társulata tegnap újabb sikert aratott: ők voltak a kínai tavaszünnep rendezvénysorozat gálaműsorának sztárvendégei. Előadásukban láthattak a nézők többek között pandát és kínai nagy falat is.
A tavaszünnepet a világ népességének egynegyede tartja számon az év legnagyobb ünnepeként, a január 30-i show pedig a világ legnagyobb és legnézettebb televíziós produkciója, köszönhetően annak, hogy a kínai állami televízió, a CCTV a világ minden pontján közvetít. Általában 1,3 milliárdnak nézik világszerte.
Céline Dion nyomában
- Óriási megtiszteltetés ez számunkra. A kínai tavaszünnep a kínai nemzet legnagyobb hagyományos ünnepe. Olyan, mint Európában a karácsony. Tavaly Céline Dion volt a gála abszolút sztárvendége, idén pedig az Attraction. Ez az elismerés mindennél többet ér számunkra - nyilatkozta a fellépésük előtt Szűcs Zoltán, az Attraction alapító tagja.
Hónapokig készültek a tegnapi produkcióra. Nagy sikerük volt, különösen a panda tetszett a kínai nézőseregnek.
- Minden egyes dolgot megtapsoltak, minden egyes dolgot értettek, amit akartunk közvetíteni, az abszolút átjött nekik. Már kaptunk kínai üdvözlő üzeneteket és felkéréseket is - ezt már a fellépés után mesélte az RTL Klub híradójában.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
Fotó: Facebook/Attraction Black Light Theatre, CCTV