2 hét, 5 kiló
Speciális zsírolvasztó diéta
Szeretnél karcsúbb lenni, de úgy, hogy izmot nem veszítesz? Diétánkkal formába hozhatod magad, pillanatok alatt!

Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Illatos, házi testradír sütőtökkel: szuperhatékony bőrfeszesítő percek alatt »

Az eszményi nő ruhatára: imádjuk Monica Bellucci stílusát »

10 évvel öregebbnek néz ki sminkjével a 33 éves Keira Knightley – A Photoshop sem kevés »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha nem akarsz koplalni, diétád során ragaszkodsz a napi háromszori vagy még több étkezéshez, emellett szereted a friss, egészséges, könnyű ételeket, valamint a gyümölcsös turmixokat, próbáld ki kéthetes diétánkat, és dobj le 5 kilót.

Hogy működik a diéta?

Az újdonságnak számító diéta központi eleme nem az ideális testsúly, hanem egy ennél sokkal korszerűbb felfogás szerint az ideális testzsírszázalék elérése.

A köztudatba nem olyan régen berobbant, LA alakformáló diétának nevezett módszer hatékonysága az alacsony szénhidrát- és zsírtartalomban, illetve a fehérjében gazdag étrendben rejlik.

A módszer kifejlesztői továbbá egyéb hasznos életmódtanácsokat is beépítettek a diéta szabályai közé: többek között célszerű egészséges szénhidrátokat, gyümölcsöket és zöldségeket, valamint jó zsírokat fogyasztani az éhség csillapítására, emellett az étrend jellemző összetevői az energiaturmixnak nevezett tejes-gyümölcsös italok.

Ezek az étkezéseket kiváltó italok fitnesz-szaküzletekben, illetve nagyobb áruházakban beszerezhető szójafehérjeporból, fehérjeporból, vagy egy bögre zsírmentes joghurtból, illetve tejből - lehet szójatej is -, egy bögre fagyasztott vagy friss gyümölcsből, továbbá jégkockából állnak.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: áfonyás-szójás fehérjeturmix, egy csésze kávé vagy tea.
Ebéd: három bögre saláta zöldségekből és tenger gyümölcseiből, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Uzsonna: fél bögre zsírmentes túró, fél bögre friss gyümölcs.
Vacsora: 10 dkg csirke, fél bögre barnarizs, fél bögre szeletelt répa.

2. nap

Reggeli: három tojásfehérje, metélőhagyma tetszőleges mennyiségben, egy bögre spenót, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy csésze kávé.
Ebéd: ananászos-narancsos-kókuszos turmix.
Uzsonna: 60 g szójabab, egy narancs.
Vacsora: egy bögre babsaláta hagymával, egy bögre zöldség.

3. nap

Reggeli: sütőtökös-banános turmix.
Ebéd: málnás turmix egy evőkanál reszelt étcsokoládéval.
Uzsonna: 60 g pirított szójabab.
Vacsora: egy-két tányér csirkehúsleves, egy bögre zöldség.

4. nap

Reggeli: kivis-narancsos turmix.
Ebéd: turmix bogyósgyümölcsökből.
Uzsonna: egy banán vagy egy narancs.
Vacsora: 10 dkg sült halhús, egy bögre spenót.

5. nap

Reggeli: banános-diós turmix.
Ebéd: ananászos-narancsos-kókuszos turmix.
Uzsonna: fél bögre zsírmentes túró, fél bögre friss gyümölcs.
Vacsora: 10 dkg csirke, fél bögre barnarizs, fél bögre brokkoli.

6. nap

Reggeli: áfonyás-szójás fehérjeturmix, egy csésze kávé vagy tea.
Ebéd: három bögre saláta zöldségekből és tenger gyümölcseiből, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Uzsonna: egy banán vagy egy narancs.
Vacsora: 10 dkg sült halhús, egy bögre spenót, egy fahéjas sült alma.

7. nap

Reggeli: három tojásfehérje, metélőhagyma tetszőleges mennyiségben, fél bögre szeletelt kígyóuborka, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy idénygyümölcs.
Ebéd: banános turmix.
Uzsonna: egy csésze friss vagy fagyasztott szeder vagy áfonya.
Vacsora: egy-két tányér csirkehúsleves, egy bögre zöldség.

A második hét során kövesd az első hét mintaétrendjét. Ha az étkezések után éhes maradnál, fél-fél bögre gyümölcsöt elfogyaszthatsz pluszban. Ha nem bírod ki ebédig, fogyassz el tízóraira is egy bögre gyümölcsöt vagy egy turmixot. Emellett ügyelj a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztásra, és igyál meg minden nap legalább 2-2,5 liter szénsavmentes vizet, gyümölcs- vagy zöldséglevet, illetve teát. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét.

Fontos!
A diéta két hétig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

Cikkünk a Nagy diétaválasztó című könyv alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

pita
  • diétakörkép
  • villámdiéták

4 intenzív, de könnyű villámdiéta

Ezt is szeretjük