2 hét, 5 kiló
Speciális zsírolvasztó diéta
Szeretnél karcsúbb lenni, de úgy, hogy izmot nem veszítesz? Diétánkkal formába hozhatod magad, pillanatok alatt!

Nyereményjáték

Nyerj egyhetes nyaralást Máltára szállással, repülőjeggyel és reggelivel! (x)

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

Mitől alakulnak ki az influenzaszövődmények? Elmondjuk, mire kell figyelni (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

Ezek az alapszínek legyenek ott a szekrényedben! Mindent egyszerűbbé tesznek »

Széles a csípője, és mer öltözködni: szuper divattippek egy plus size modelltől »

Ez a minta még a kockásnál is divatosabb lesz tavasszal: így viseld! »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha nem akarsz koplalni, diétád során ragaszkodsz a napi háromszori vagy még több étkezéshez, emellett szereted a friss, egészséges, könnyű ételeket, valamint a gyümölcsös turmixokat, próbáld ki kéthetes diétánkat, és dobj le 5 kilót.

Hogy működik a diéta?

Az újdonságnak számító diéta központi eleme nem az ideális testsúly, hanem egy ennél sokkal korszerűbb felfogás szerint az ideális testzsírszázalék elérése.

A köztudatba nem olyan régen berobbant, LA alakformáló diétának nevezett módszer hatékonysága az alacsony szénhidrát- és zsírtartalomban, illetve a fehérjében gazdag étrendben rejlik.

A módszer kifejlesztői továbbá egyéb hasznos életmódtanácsokat is beépítettek a diéta szabályai közé: többek között célszerű egészséges szénhidrátokat, gyümölcsöket és zöldségeket, valamint jó zsírokat fogyasztani az éhség csillapítására, emellett az étrend jellemző összetevői az energiaturmixnak nevezett tejes-gyümölcsös italok.

Ezek az étkezéseket kiváltó italok fitnesz-szaküzletekben, illetve nagyobb áruházakban beszerezhető szójafehérjeporból, fehérjeporból, vagy egy bögre zsírmentes joghurtból, illetve tejből - lehet szójatej is -, egy bögre fagyasztott vagy friss gyümölcsből, továbbá jégkockából állnak.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: áfonyás-szójás fehérjeturmix, egy csésze kávé vagy tea.
Ebéd: három bögre saláta zöldségekből és tenger gyümölcseiből, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Uzsonna: fél bögre zsírmentes túró, fél bögre friss gyümölcs.
Vacsora: 10 dkg csirke, fél bögre barnarizs, fél bögre szeletelt répa.

2. nap

Reggeli: három tojásfehérje, metélőhagyma tetszőleges mennyiségben, egy bögre spenót, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy csésze kávé.
Ebéd: ananászos-narancsos-kókuszos turmix.
Uzsonna: 60 g szójabab, egy narancs.
Vacsora: egy bögre babsaláta hagymával, egy bögre zöldség.

3. nap

Reggeli: sütőtökös-banános turmix.
Ebéd: málnás turmix egy evőkanál reszelt étcsokoládéval.
Uzsonna: 60 g pirított szójabab.
Vacsora: egy-két tányér csirkehúsleves, egy bögre zöldség.

4. nap

Reggeli: kivis-narancsos turmix.
Ebéd: turmix bogyósgyümölcsökből.
Uzsonna: egy banán vagy egy narancs.
Vacsora: 10 dkg sült halhús, egy bögre spenót.

5. nap

Reggeli: banános-diós turmix.
Ebéd: ananászos-narancsos-kókuszos turmix.
Uzsonna: fél bögre zsírmentes túró, fél bögre friss gyümölcs.
Vacsora: 10 dkg csirke, fél bögre barnarizs, fél bögre brokkoli.

6. nap

Reggeli: áfonyás-szójás fehérjeturmix, egy csésze kávé vagy tea.
Ebéd: három bögre saláta zöldségekből és tenger gyümölcseiből, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Uzsonna: egy banán vagy egy narancs.
Vacsora: 10 dkg sült halhús, egy bögre spenót, egy fahéjas sült alma.

7. nap

Reggeli: három tojásfehérje, metélőhagyma tetszőleges mennyiségben, fél bögre szeletelt kígyóuborka, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy idénygyümölcs.
Ebéd: banános turmix.
Uzsonna: egy csésze friss vagy fagyasztott szeder vagy áfonya.
Vacsora: egy-két tányér csirkehúsleves, egy bögre zöldség.

A második hét során kövesd az első hét mintaétrendjét. Ha az étkezések után éhes maradnál, fél-fél bögre gyümölcsöt elfogyaszthatsz pluszban. Ha nem bírod ki ebédig, fogyassz el tízóraira is egy bögre gyümölcsöt vagy egy turmixot. Emellett ügyelj a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztásra, és igyál meg minden nap legalább 2-2,5 liter szénsavmentes vizet, gyümölcs- vagy zöldséglevet, illetve teát. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét.

Fontos!
A diéta két hétig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

Cikkünk a Nagy diétaválasztó című könyv alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

pita
  • diétakörkép
  • villámdiéták

4 intenzív, de könnyű villámdiéta

Blog.hu ajánló