A 6 legrosszabb reggeli, ami hizlalja a zsírraktárakat
Sokan egészségesnek hiszik
Fogynál? Ezeket a reggeliket inkább kerüld el.

Dia

	A gyümölcslekvár sem jó alternatíva, még akkor sem, ha magas gyümölcstartalmú bioverziót választasz. Sőt, akkor sem, ha olyat, ami édesítővel készült: a gyümölcscukor ugyanúgy benne van, és megdobja a vércukorszintedet.

A gyümölcslekvár sem jó alternatíva, még akkor sem, ha magas gyümölcstartalmú bioverziót választasz. Sőt, akkor sem, ha olyat, ami édesítővel készült: a gyümölcscukor ugyanúgy benne van, és megdobja a vércukorszintedet.

Dia

	A gyümölcslevek szintén tele vannak cukorral, sok hozzáadott formában tartalmazza. De sajnos a frissen facsartakra is igaz ez, hiszen a gyümölcscukor is cukor. Fogyasztása reggel hirtelen megnyomja a vércukorszintedet, és onnantól kezdve, hogy az leesik, folyamatosan éhes leszel, és többet is eszel egy-egy étkezéskor.

A gyümölcslevek szintén tele vannak cukorral, sok hozzáadott formában tartalmazza. De sajnos a frissen facsartakra is igaz ez, hiszen a gyümölcscukor is cukor. Fogyasztása reggel hirtelen megnyomja a vércukorszintedet, és onnantól kezdve, hogy az leesik, folyamatosan éhes leszel, és többet is eszel egy-egy étkezéskor.

Dia


                        	A szendvics, teletömve zöldségekkel, sovány sonkával, sajttal megfelelő reggeli lehet akkor is, ha fogynál, de csak úgy, ha nem fehér lisztből készült kenyérből állítod össze. A fehér liszt hizlaló hatása jól ismert, válassz inkább alacsonyabb glikémiás indexű, 100%-ban teljes kiőrlésű változatot. Majonézt és ketchupot pedig ne tegyél bele, igazi kalóriabombák.

A szendvics, teletömve zöldségekkel, sovány sonkával, sajttal megfelelő reggeli lehet akkor is, ha fogynál, de csak úgy, ha nem fehér lisztből készült kenyérből állítod össze. A fehér liszt hizlaló hatása jól ismert, válassz inkább alacsonyabb glikémiás indexű, 100%-ban teljes kiőrlésű változatot. Majonézt és ketchupot pedig ne tegyél bele, igazi kalóriabombák.

Dia

	Reggeli pelyhek: amit mindenki egészségesnek gondol, de csak bizonyos esetekben az. Fehér lisztes, cukros változatot inkább ne egyél, ha fogyókúrázol, viszont a boltok polcain találsz egészséges, cukormentes, teljes értékű gabonából készült verziókat is.

Reggeli pelyhek: amit mindenki egészségesnek gondol, de csak bizonyos esetekben az. Fehér lisztes, cukros változatot inkább ne egyél, ha fogyókúrázol, viszont a boltok polcain találsz egészséges, cukormentes, teljes értékű gabonából készült verziókat is.

Dia

	A gyümölcsös joghurtok, még a minőségi változatok is rengeteg hozzáadott cukorral készülnek, és valós gyümölcstartalmuk sem túlzottan magas. Ha ragaszkodsz ehhez - mint egészséges, fogyást segítő reggelihez -, inkább kefirt vagy natúr joghurtot egyél gyümölcsökkel, zabpehellyel: a görögjoghurt például remek választás, korábbi cikkünkben eláruljuk, miért.

A gyümölcsös joghurtok, még a minőségi változatok is rengeteg hozzáadott cukorral készülnek, és valós gyümölcstartalmuk sem túlzottan magas. Ha ragaszkodsz ehhez - mint egészséges, fogyást segítő reggelihez -, inkább kefirt vagy natúr joghurtot egyél gyümölcsökkel, zabpehellyel: a görögjoghurt például remek választás, korábbi cikkünkben eláruljuk, miért.

Dia

	Azt gondolod, a kávé felpörgeti az anyagcserédet, és fogysz majd tőle? Bár igaz, hogy a diétának jót tesz, de éhgyomorra inkább ne fogyaszd. Erősen savasítja a gyomrot, ami betegségekhez is vezethet, első körben pedig stresszt kelt. Ennek hatására hajlamosabb lehetsz napközben a nassolásra, és többet enni a szokásosnál. Részletesen itt olvashatsz róla, miért nem jó a kávé éhgyomorra.

Azt gondolod, a kávé felpörgeti az anyagcserédet, és fogysz majd tőle? Bár igaz, hogy a diétának jót tesz, de éhgyomorra inkább ne fogyaszd. Erősen savasítja a gyomrot, ami betegségekhez is vezethet, első körben pedig stresszt kelt. Ennek hatására hajlamosabb lehetsz napközben a nassolásra, és többet enni a szokásosnál. Részletesen itt olvashatsz róla, miért nem jó a kávé éhgyomorra.

Ezt is szeretjük
Fotó: