3 kiló mínusz karácsonyig! Képeken 12 bevált fogyasztó ötlet
Szeretnéd a legjobb formádat hozni az ünnepek alatt? Íme, pár egyszerű trükk a kilók ellen.

Ez is érdekelhet

Lépj most a gondtalan nyugdíjas éveidért! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

beauty and style

Gyönyörű, natúr smink karácsonyra: ezt viseld, ha nem akarsz túlzásokba esni »

Ez az app segít, hogy mindig hidratált legyél: figyelmeztet, mennyi vizet kell innod »

Zavarba ejtő fotókon pózol a 16 éves modell: az arca egy kislányé, de nőként néz a kamerába »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha megszabadulnál a túlsúlyodtól, azt valószínűleg minél gyorsabban és minél egyszerűbben szeretnéd kivitelezni.

Bár biztos és tartós eredményt az életmódváltástól várhatsz, azért egy-két kilót viszonylag könnyen ledobhatsz némi odafigyeléssel.

A túlsúly okai

A pluszkilók hátterében legtöbbször a mozgásszegény életmód és a helytelen táplálkozás húzódik meg.

A zsíros ételek és a cukor fogyasztása az egyik alapvető probléma a nyugati táplálkozásban, de a túlevés és a lelassult emésztés is gyakran vezet túlsúlyhoz.

A rostban gazdag ételek és az elegendő folyadék fogyasztása rendkívül fontos lenne ahhoz, hogy az anyagcsere beinduljon, és megszabadulhass a feleslegtől.

Villámgyors fogyasztó tippek

Lapozd át az alábbi képgalériát, és ismerj meg néhány remek módszert, amellyel gyorsan és egyszerűen szabadulhatsz meg néhány kiló súlytöbblettől.

Mozogj rendszeresen!

Annak érdekében, hogy a fogyás tartós legyen, és hosszú távon is jól érezd magad a bőrödben, természetesen nem feledkezhetsz meg a rendszeres sportról sem. Válassz olyan mozgásformát, amit szívesen végzel, és nem érzed nyűgnek.

Különösen az intenzív aerob sportok segítik a zsírégetést, ilyen például a kocogás, a biciklizés, az úszás vagy a tánc. Ezekhez a mozgásformákhoz a szervezetnek nagy mennyiségű oxigénre van szüksége. Az oxigén segítségével égeti el a test a rendelkezésre álló energiatartalékokat - a szénhidrátokat és zsírokat.

Fogyj Bikram-jógával!

Kattints az alábbi videóra, ha szeretnél többet megtudni a jóga egy méregtelenítő, zsírégető hatású változatáról!

Ezt is szeretjük