3 kiló mínusz karácsonyig! Képeken 12 bevált fogyasztó ötlet
Szeretnéd a legjobb formádat hozni az ünnepek alatt? Íme, pár egyszerű trükk a kilók ellen.

Ez is érdekelhet

Változatosságra vágyóknak irány Linz! (x)

Második Esély a Procter and Gamble segítségével (x)

Kirándulnál egyet a családdal vagy csak fitten tartanád magad? Esetleg bebringáznál a munkahelyedre? Válaszd a Riverside 500-at! (x)

beauty and style

Lehet túl korán kezdeni a bőrápolást? A szakértő szerint a ráncmegelőzésre is gondolni kell »

A divatbloggerek bolondulnak ezért a nőies lábbeliért: stílusos papucscipők 10 ezer forint alatt »

A gyönyörű énekesnő modellnek is felcsaphatna: profi fotókon Dua Lipa »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha megszabadulnál a túlsúlyodtól, azt valószínűleg minél gyorsabban és minél egyszerűbben szeretnéd kivitelezni.

Bár biztos és tartós eredményt az életmódváltástól várhatsz, azért egy-két kilót viszonylag könnyen ledobhatsz némi odafigyeléssel.

A túlsúly okai

A pluszkilók hátterében legtöbbször a mozgásszegény életmód és a helytelen táplálkozás húzódik meg.

A zsíros ételek és a cukor fogyasztása az egyik alapvető probléma a nyugati táplálkozásban, de a túlevés és a lelassult emésztés is gyakran vezet túlsúlyhoz.

A rostban gazdag ételek és az elegendő folyadék fogyasztása rendkívül fontos lenne ahhoz, hogy az anyagcsere beinduljon, és megszabadulhass a feleslegtől.

Villámgyors fogyasztó tippek

Lapozd át az alábbi képgalériát, és ismerj meg néhány remek módszert, amellyel gyorsan és egyszerűen szabadulhatsz meg néhány kiló súlytöbblettől.

Mozogj rendszeresen!

Annak érdekében, hogy a fogyás tartós legyen, és hosszú távon is jól érezd magad a bőrödben, természetesen nem feledkezhetsz meg a rendszeres sportról sem. Válassz olyan mozgásformát, amit szívesen végzel, és nem érzed nyűgnek.

Különösen az intenzív aerob sportok segítik a zsírégetést, ilyen például a kocogás, a biciklizés, az úszás vagy a tánc. Ezekhez a mozgásformákhoz a szervezetnek nagy mennyiségű oxigénre van szüksége. Az oxigén segítségével égeti el a test a rendelkezésre álló energiatartalékokat - a szénhidrátokat és zsírokat.

Fogyj Bikram-jógával!

Kattints az alábbi videóra, ha szeretnél többet megtudni a jóga egy méregtelenítő, zsírégető hatású változatáról!

Ezt is szeretjük