3 kiló mínusz karácsonyig! Képeken 12 bevált fogyasztó ötlet
Szeretnéd a legjobb formádat hozni az ünnepek alatt? Íme, pár egyszerű trükk a kilók ellen.

Ez is érdekelhet
    • 29
    • 30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha megszabadulnál a túlsúlyodtól, azt valószínűleg minél gyorsabban és minél egyszerűbben szeretnéd kivitelezni.

Bár biztos és tartós eredményt az életmódváltástól várhatsz, azért egy-két kilót viszonylag könnyen ledobhatsz némi odafigyeléssel.

A túlsúly okai

A pluszkilók hátterében legtöbbször a mozgásszegény életmód és a helytelen táplálkozás húzódik meg.

A zsíros ételek és a cukor fogyasztása az egyik alapvető probléma a nyugati táplálkozásban, de a túlevés és a lelassult emésztés is gyakran vezet túlsúlyhoz.

A rostban gazdag ételek és az elegendő folyadék fogyasztása rendkívül fontos lenne ahhoz, hogy az anyagcsere beinduljon, és megszabadulhass a feleslegtől.

Villámgyors fogyasztó tippek

Lapozd át az alábbi képgalériát, és ismerj meg néhány remek módszert, amellyel gyorsan és egyszerűen szabadulhatsz meg néhány kiló súlytöbblettől.

Mozogj rendszeresen!

Annak érdekében, hogy a fogyás tartós legyen, és hosszú távon is jól érezd magad a bőrödben, természetesen nem feledkezhetsz meg a rendszeres sportról sem. Válassz olyan mozgásformát, amit szívesen végzel, és nem érzed nyűgnek.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

Különösen az intenzív aerob sportok segítik a zsírégetést, ilyen például a kocogás, a biciklizés, az úszás vagy a tánc. Ezekhez a mozgásformákhoz a szervezetnek nagy mennyiségű oxigénre van szüksége. Az oxigén segítségével égeti el a test a rendelkezésre álló energiatartalékokat - a szénhidrátokat és zsírokat.

Fogyj Bikram-jógával!

Kattints az alábbi videóra, ha szeretnél többet megtudni a jóga egy méregtelenítő, zsírégető hatású változatáról!

Ezt is szeretjük