Egy ásványi anyag, ami nélkül nem fogysz le
Képeken a legjobb foszforforrások
A mandula vagy a probiotikus tejtermékek segítik a diétát.

Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

Egyszerű őszi smink, amit mindenki el tud készíteni »

A szupermasni most a legmenőbb az Instán – Így tedd a hajadba, hogy nőies legyen »

Palvin Barbi formás lábait mutogatta: egy kis ízelítőt adott a legújabb harisnyadivatból »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A foszfor legfontosabb feladata a csontok és a fogak erősítése, de gyakorlatilag minden sejtnek szüksége van rá. Főszerepet játszik a szénhidrátok lebontásában, a fehérjeszintézisben, valamint a zsírok szállításában a szövetek és szervek között - így nélkülözhetetlen a fogyáshoz.

Bár a legtöbb élelmiszerben megtalálható, így hiánya ritkán alakul ki a szervezetben, azért nem árt odafigyelned. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerd meg a legbiztosabb foszforforrásokat!

A sikertelen fogyókúra oka: magnéziumhiány

Magnéziumpótlás nélkül nem érdemes belefognod a diétába. Lapozd végig az alábbi galériát, és ismerd meg a legbiztosabb magnéziumforrásokat!

Ezt is szeretjük