2 hét, 5 kiló
Emésztésserkentő, béltakarító szilvakúra
Ha legtöbbször az édességvágy vet gátat fogyókúrádnak, vesd be a szilvát, mely emésztésedet is javítja.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Az édességről nem kell lemondanod csak azért, mert diétázol. Tökéletes bizonyíték erre a rostban és vitaminban gazdag, egészséges gyümölcsök garmadája, közöttük pedig a szilva, mely kiváló alapja lehet egy őszi regeneráló kúrának, ami felgyorsítja anyagcserédet, megtisztítja emésztőrendszered, két hetes időtartama alatt pedig akár három-öt kilótól is megszabadíthat.

Természetes salaktalanító

A szilva páratlan tulajdonsága az intenzív béltisztító hatás. Magas rosttartalma fokozott mozgásra ösztönzi a beleket, a gyümölcscukor pedig kémiai ingerrel serkenti a salakanyagok távozását.

Ha éhgyomorra fogyasztod, elkerülheted a székrekedés kellemetlen tüneteit is - ezt a jótékony tulajdonságot télen néhány szem aszalt szilvával is megtapasztalhatod -, ráadásul a szilva a mesterséges hashajtókkal szemben hozzászokás nélkül rendezi az emésztést. Méregtelenítő ereje vízhajtó hatásának is köszönhető. A máj és a vesék működését is magasabb sebességre kapcsolja, így a kiválasztó funkciók egészét kedvezően befolyásolja.

Valóságos vitaminbomba

A szilva igen gazdag B-vitaminokban, melyek gondoskodnak a kiegyensúlyozott idegrendszerről, ugyanakkor az anyagcsere megfelelő működését is támogatják.

A B-vitaminok egymás társaságában szívódnak fel a legeredményesebben, ez a gyümölcs pedig szinte valamennyi fajtát tartalmazza. A benne található kálium, a foszfor és a cink messzire űzi a depressziót, emellett akkor sem csalódsz majd benne, ha több energiára vágysz, a kalcium, a magnézium és a vas ugyanis valódi fegyver a fáradtság ellen. Fogyasztásával mindemellett erős immunrendszerrel várhatod a telet, a szilva antioxidánsai ugyanis megóvnak a vírusoktól.

Karcsúsító csodaszer

A szilva több okból is megakadályozza a zsírpárnák szaporodását. Segít a táplálékkal felvett zsír megkötésében, elejét veszi raktározásának, az emésztés felgyorsításával pedig hozzájárul ahhoz, hogy kevesebb hizlaló táplálék szívódjon fel szervezetedben.

Savtartalma alacsony, így sok gyümölccsel szemben nem vált ki éhségrohamokat. A túlsúllyal gyakran együtt járó magas koleszterinszintet is csökkenti, emellett szabályozza a vérnyomást. Felpörgeti szénhidrát-anyagcserédet is, ezzel is kevesebb esélyt adva a kilók makacs gyarapodásának.

Hogyan kövesd a diétát?

  • A szilva anyagcsere-fokozó hatását leginkább akkor fejti ki, ha önmagában vagy az étkezések kezdetén fogyasztod.
  • Édesebb szilvafajtákat desszertként, a savanykás ízűeket fehérjedús fogások kiegészítéseként építheted be étrendedbe.
  • A szilvalét mindig frissen készítsd turmix vagy gyümölcsprés segítségével, ne készen vásárolható, cukrozott italt válassz.
  • A natúr szilvalevet fele-fele arányban hígítsd szénsavmentes ásványvízzel.
  • A savanyított tejtermékeket mindig kiegészítheted egy-egy kanál zabkorpával, így tovább tart a teltségérzés.
  • Mindig érett szilvát fogyassz, a bélműködést serkentő hatás így érvényesül tökéletesen.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát maximum két hétig tarthatod. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: öt szilva, fél bögre zsírszegény joghurt, három evőkanál müzli.
Tízórai: 3 dl szilva-alma turmix.
Ebéd: egy bögre főtt durumtészta, 5 dkg sovány reszelt sajt, négy szilva.
Uzsonna: öt szilva.
Vacsora: 20 dkg párolt csirkemell, 15 dkg párolt szilva.

2. nap

Reggeli: egy bögre szilvalé, két szelet pirított rozskenyér, 5 dkg sovány túró.
Tízórai: szilva tetszőleges mennyiségben.
Ebéd: egy tányér zöldségleves, gyümölcsrizs fél bögre rizsből, öt szilvával, fahéjjal.
Uzsonna: 10 dkg szilva-szőlő saláta citromlével.
Vacsora: 20 dkg grillezett hal, fél bögre párolt zöldbab, öt szilva.

3. nap

Reggeli: négy szilva, fél bögre kefir, két evőkanál zabkorpa.
Tízórai: hat szilva.
Ebéd: 20 dkg pulykamell, fél bögre barnarizs, három szilva.
Uzsonna: szilva tetszőleges mennyiségben.
Vacsora: fél bögre főtt köles, fél bögre párolt zöldborsó, öt szilva.

4. nap

Reggeli: egy bögre szilvalé, két szelet rozskenyér, két szelet sovány sonka.
Tízórai: két korpás keksz, négy szilva.
Ebéd: 10 dkg csirkemell, egy közepes főtt burgonya, három szilva.
Uzsonna: szilva tetszőleges mennyiségben.
Vacsora: 10 dkg grillezett hal, 20 dkg párolt szilva.

5. nap

Reggeli: fél bögre zsírszegény joghurt fahéjjal, négy szilvával.
Tízórai: szilva tetszőleges mennyiségben.
Ebéd: egy-két tányér szilvaleves, fél bögre barnarizs, 10 dkg pulykamell.
Uzsonna: 3 dl szilva-alma turmix.
Vacsora: 15 dkg főtt durumtészta paradicsomszósszal, négy szilva.

6. nap

Reggeli: két szelet lenmagos kenyér, 5 dkg sovány túró, öt szilva.
Tízórai: 10 dkg szilva-szőlő saláta citromlével.
Ebéd: 20 dkg csirkemell, fél bögre párolt zöldbab, három szilva.
Uzsonna: egy bögre szilvalé.
Vacsora: két közepes, héjában főtt burgonya, fél bögre kefir, szilva tetszőleges mennyiségben.

Mentesen főzni könnyű!

Mentes Anyu legújabb könyvében nem kevesebbre vállalkozott, mint hogy összeállítsa a mentes étkezések 50 legjobb receptjét. Korábbi könyveivel együtt, összesen 162 recepttel örvendezteti meg a különleges étrendet követő olvasóit.

A könyveket kedvezményes áron ide kattintva, kizárólag online lehet megvásárolni.

Promóció

7. nap

Reggeli: fél bögre zsírszegény joghurt, három evőkanál müzli, öt szilva.
Tízórai: szilva tetszőleges mennyiségben.
Ebéd: 20 dkg pulykamell, 15 dkg párolt szilva.
Uzsonna: 10 dkg szilva-alma saláta.
Vacsora: egy cső csemegekukorica, öt szilva.

OLVASD EL EZT IS!

articsokak
  • fogyasztó praktikák
  • vízhajtó táplálék

A 4 leghatékonyabb vízhajtó szer

piros szolo
  • szőlő
  • méregtelenítés

5 nap, 2 kiló

Ezt is szeretjük