Botrányos kép! Diana hercegnő, ahogy sosem láthattad

Hatalmas botrányt kavart egy kínai cég, amely a tragikusan elhunyt Dianával reklámozza termékét.

Nyereményjáték

Nyerj Magyarország természeti csodái című könyvet, és ismerd meg hazánk legértékesebb kincseit!

Nyerd meg a Juno mesél című tündéres mesekönyvet! Minden kislány kedvence lesz

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

2 perc alatt lett éles a látása Katának, ma már nem is tudja, milyen volt szemüvegesnek lenni (x)

Észbontó programsorozat igen neves hazai és külföldi előadókkal, amiből 300 előadás és koncert ingyenes! (x)

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

beauty and style

Körömlakkot kent a papírra: gyönyörű rajzok lettek belőle »

Szürke színű ruhákkal ünnepelte 70. születésnapját a divatház »

Salma Hayek elfelejtett öregedni – Iszonyat jól néz ki az új fotókon »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Köztudott, hogy a reklámokban nem egyszer tabukat döngetnek, hiszen a potenciális vásárlók figyelmét csak ily módon lehet felhívni az adott termékre.

Ám a Jealousy International elnevezésű kínai fehérneműcég talán mégis túl messzire ment. Ők ugyanis a tragikusan elhunyt Diana hercegnőt, vagy legalábbis egy rá kísértetiesen hasonlító modellt használtak fel legújabb termékük, a Diana fehérnemű reklámozására.

Bugyiban Diana?

A bizarr óriásplakátot, mely arra buzdítja az embereket, hogy "Legyen részese Ön is a brit királyi idillnek", állítólag Kína-szerte már többhelyütt lehet látni.

Ráadásképpen pedig a hercegnő tragikus halálának 13. évfordulóján - Diana 1997. augusztus 27-én szenvedett autóbalesetet Párizsban - a dél-kínai Shenzhen repülőterén is kiplakátolták az új márkát bemutató reklámposztert.

Elképzelhető, hogy a kínai cég pusztán - a nyilvánvaló profit reménye mellett - tisztelegni akart Diana emléke előtt, ám a britek többsége felháborítónak tartja, hogy ily módon gúnyt űznek kedvenc hercegnőjükből.

Mindig csak a pénz

Egy átutazóban lévő újságíró egyenesen kifakadt a Daily Mail riporterének. Sam Chambers, aki egyébként egy évtizeden át Kínában dolgozott, a repülőtéren látta meg a plakátot, és először hinni sem akart a szemének. Később viszont rendkívül megrázta a dolog, hiszen számára - és a Dianát gyászolók számára - ez egyértelműen a nyerészkedésről szól.

Persze nem ez az első, és vélhetőleg nem is az utolsó, hogy a halott hercegnő nevével élnek vissza.

Halála óta számos leleplező könyv jelent meg róla, korábban sosem ismert barátok jelentkeztek már a múltból, és olyan történetek főszereplőjévé is vált, amik valószínűleg csak a szerzőjük fantáziájában léteztek. Mindenesetre Clarence House, aki Károly herceget, Diana volt férjét képviseli, egyelőre nem fűzött kommentárt a kínai cég reklámkampányához.

Blog.hu ajánló