Fizetnek a blogolásért: itt csinálhatsz karriert a hobbidból
Kínában már külön üzletággá nőtte ki magát, de a nyugati márkáknál is odafigyelnek a mikroblogolásra.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Nem is gondolnád, milyen nőies lehet a fekete rúzs! »

Béna szemöldök, remegős tusvonal: ez sül ki belőle, ha a pasid sminkel ki »

Csak úgy emlegetik: a pucér pasis kampány »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ismered a blogvezetés minden csínját-bínját? Otthonosan mozogsz a közösségi médiában, és a marketing sem áll tőled távol? Könnyen lehet, hogy hamarosan itthon is a legkeresettebb munkaerők közé emelhet a hobbid.

Kínában már most a fogyasztókkal való kapcsolattartásra, új vásárlók megnyerésére használják a mikroblogokat a vállalatok. A cégek erre a célra külön szakembereket bérelnek fel, akik iránt egyre nagyobb kereslet mutatkozik.

A Guccinál külön ember felel a blogolásért

Az elmúlt évek során a mindennapi élet fontos elemévé vált Kínában a mikroblogolás. Tavaly év végén az összes internetező csaknem fele, 250 millió fő volt aktív a közösségi média ezen platformjain, számuk 2010 decemberéhez képest több mint négyszeresére nőtt.

A mikroblogok erejét a kínai, illetve Kínában jelen lévő nyugati vállalatok is kihasználják a fogyasztók megszólítására, akciók és kedvezmények promotálására, újdonságok és a céggel kapcsolatos hírek bejelentésére - egyre több vállalkozás hoz létre saját felhasználói fiókot.

Ugyanakkor ezek rendszeres karbantartást igényelnek: napi szinten kell reagálni a fogyasztói visszajelzésekre, illetve gondoskodni szükséges a szöveges posztok mellett a multimédiás tartalom - képekkel, albumokkal, videókkal - megosztásáról is.

A mikroblogok kiemelkedő jelentőséggel bír a vásárlók érdeklődésének fenntartásában, de megfelelő stratégiával új fogyasztók megnyerésére is kiváló teret biztosítanak.

A feladat mára egész embert kívánó pozícióvá nőtte ki magát, így a vállalatok a platformot jól ismerő, fiatal, az internetes marketingben jártas specialistákat alkalmaznak.

Számos tapasztalat szerint kifizetődő a mikroblogokon való kapcsolattartás. Igen aktív a nemzetközi vállalatok sorában például a Louis Vuitton, a Nike, a Gucci vagy a Starbucks, naponta több alkalommal üzenve követőiknek, az oldott stílussal, gyors tájékoztatással és a fogyasztóknak szóló visszajelzésekkel közvetlen, barátságos hangulatot teremtve.

Kínai példából még több akad: az egyik ezek közül a nemrég megnyitott pekingi Hello Kitty étterem, mely napi akár tíz posztja mellett látogatóiról is tölt fel fényképeket, nemcsak őket, de barátaikat, ismerőseiket is a cég mikroblogjára vonzva ezzel.

Blog.hu ajánló