2010 legrosszabb reklámjai
Nézd meg őket most!
A reklámok jó része eleve idegesítő, a következők azonban kritikán aluliak. Nézd meg őket!

Nyereményjáték

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerd meg a szerelemsegítő, ezüst szívcsakra nyakláncot, mely segít megtalálni, amire vágysz! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tényleg jobbak a természetes, bio termékek a testnek? Kiderítettük! (x)

Jobbá tehetik szeretteid életét ezek a személyes ajándékok: mutatjuk, kinek mi jön jól (x)

Kétszer dúsabb és fényes lesz a hajad: otthoni praktikákat és egy szert mutatunk! (x)

Teljesen tisztának érezheted magad ettől az apróságtól: ezt tedd a fürdőszobába! (x)

beauty and style

Ezt mindenki rosszul csinálja hajmosáskor: te hova viszed fel a sampont? »

Gyors frizurák sapka alá, nemcsak hosszú hajból - Videós útmutató »

Így viseld a kockás inget télen: 5 nőies outfit hideg napokra »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egy-egy termék sikerének legfontosabb része a megfelelő marketingtevékenység, melynek érdekében a cégek olykor furcsábbnál furcsább reklámokkal bombázzák a nagyközönséget.

Van, amelyik vicces, sokak botrányosak, amiért is számos darabot betiltottak már bizonyos országokban - az alábbi filmek, bár más módon, szintén felborzolták a kedélyeket.

Nézd meg 2010 legrosszabbnak és legidegesítőbbnek kikiáltott tévés marketingremekeit!

Ami kismacskából is sok

A Quiznos egy amerikai gyorsétterem-hálózat, mely világszerte több étteremmel is rendelkezik, ahol különféle szendvicseket, leveseket és salátákat kínálnak vendégeik számára.

Tavaly a legújabb akciós ajánlatukról készült spot főszereplőinek amúgy nagyon édes kiscicákat választottak, amivel talán még nem is lenne nagy probléma, hiszen ezek az apróságok a legtöbb embert leveszik a lábukról - ahogy feltehetően az étterem rendkívüli ajánlata is.

A probléma a rájuk adott jelmezben, az enyhén fülsiketítő, őket szinkronizáló énekhangban rejlik, mely elbűvölő stílus helyett összeszedetlen és elfuserált jelleget kölcsönöz a félperces reklámnak.

Amikor a malac jobb rántva

A GEICO gépjármű-biztosításokat kínáló cég több kirendeltséggel rendelkezik szerte Amerikában, valamint a világban is. A legfrissebb reklámjuk ötlete némileg egyszerűre sikerült, bár a bájos szót már nehezebb ráilleszteni, ugyanis a kismalac hangja és kitalált viselkedése a kezdeti mosolygás után az érzékenyebb nézők idegeit teheti próbára.

A marketingesek minden bizonnyal egyszerre szerették volna a családosok számára jelezni azt, hogy hiába zsiványkodnak a gyerkőcök az úton, a GEICO-val malacuk lehet - vagyis nem kell aggódniuk. A valóságtól némileg elrugaszkodott szimbolika a legrosszabb reklámok közé helyezte ezt a spotot is.

Amelyik buszra nem tanácsos felszállni

A JG Wentworth egy pénzügyi szolgáltatásokat kínáló, piacvezető cég Amerikában, mely elsősorban magánszemélyek számára kínál megoldásokat, illetve az életjáradékok specialistájának számít a területen.

2010-es reklámja azonban a komoly szakmai háttérrel rendelkező céghez méltatlan stílust közvetít, bár a benne szereplő, egymás számára idegeneket játszó személyek az átlagpolgárok számára elérhető konstrukciókat sugallják a nézőknek.

A marketingesek által kitalált, dicsőítő stílusú operaének enyhén hipnotizáló hatású, ugyanis, ha megnézed, fennáll annak a veszélye, hogy a reklámozott szolgáltatás telefonszámát még percekig fogod dúdolgatni magadnak, annyira fülbemászó a dallam - bár vitathatatlan, hogy a reklám célját ezzel elérték.

A legrosszabb áruházi jelenet

A Staples egy irodaszereket és berendezéseket árusító áruházlánc, mely a versenytársainál megdöbbentően kedvezőbb áraira kívánta felhívni a figyelmet reklámjával, mely az internetes szavazások során, valamint szakmai körökben előbbiekhez hasonlóan szintén kiérdemelte a legrosszabb jelzőt.

A legnagyobb videomegosztó portálra ennek ellenére - vagy épp ezért - számos humoros, amatőr paródia került fel, melyek az eredeti helyszínen készültek. Ha pedig véletlenül valaki számára ismeretlen lett volna az áruház, vagy esetleg a termékek árfekvésével nem lett volna tisztában, ezek megtekintése után garantáltan tudja a legfontosabbakat a cégről.

Blog.hu ajánló