18 +

Kedves Olvasónk!

Az általad letölteni kívánt tartalom a hatályos jogszabályok szerint a kiskorúakra káros hatással lehet. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz ne férjen hozzá kiskorú, használj szűrőprogramot!

2 gyakorlat a férfinak odalent, amitől jobb lesz szex, és egészségesebb az intim terület
Férfiak számára is létezik az intim torna.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt egy felejthetetlen talkshow-ra az ország Janka nénijével! (x)

Nyerj kényeztető, masszázs-wellness élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

összesen 7 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Ez a szezon legnőiesebb lábbelije: így viseld a bársonycsizmát »

Csak napi 10 perc, és nem fulladsz ki: lassú jógagyakorlatokkal is lehet fogyni »

Csodásan ragyogó bőr ráncok és száraz foltok nélkül: narancsos arcpakolás házilag »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Feltehetőleg eddig az intim tornának csak a női verziójáról hallottál, hiszen többnyire erről születnek cikkek a médiában, a férfi-intimtornáról kevesebb szó esik. Pedig a férfi-intimtornáról legalább olyan fontos szólni, hiszen a férfiszervek egészsége és a kielégítő szexuális élet függhet a férfi intim izomzatának karbantartásától.

A férfi-intimtorna hatásai

A férfi-intimtorna egyfelől a kismedencei szervek, így a prosztata, a húgyhólyag, a herék, a pénisz és a végbél egészségét is szolgálja, melyeknek a torna hatására javul a vérkeringése, ezáltal pedig az oxigén- és tápanyagellátása. Másfelől a meglévő here-visszértágulatot, illetve aranyeret hatékonyan kezeli, továbbá a férfi intim izmait, vizelettartási képességét és végbélzáróizmát, valamint szexuális funkcióit is edzésben tartja a torna, aminek köszönhetően szexuális téren is fejlődés tapasztalható.

Erősebb és könnyebben koordinálható lesz a gát, emelkedik a pénisz merevedési szöge, a merevedési képesség és a magömlés akaratlagos késleltetésének képessége javul, és a libidó is fokozódhat. Mindemellett az ejakuláció során az ondó sugara erősebbé válhat, sőt, akár a spermiumszám is növekedhet.

Fontos, hogy a gyakorlás rendszeres, mindennapos legyen. Az az optimális, ha napi kétszer, reggel és este is 10-15 percet rászán a férfi. Azt is lényeges tudni, hogy rosszindulatú daganat, illetve az intim területet érintő műtét után hat hétig nem szabad intim tornát végezni. A torna elkezdése előtt ezekben az esetekben egyeztetni kell a kezelőorvossal.

Két gyakorlat

A gyakorlatokat szakember segítségével érdemes elsajátítani, hiszen ő ellenőrizheti kivitelezésük helyességét, ezáltal a torna hatásosabb lehet. Később otthon is végezhetőek a megtanult gyakorlatok, de aki nem szeretne segítséget igénybe venni, maga is próbálkozhat, így azonban a hatásosság nem garantált.

A gyakorlatok végzéséhez a férfinak fontos előbb megismerni, felismerni az intim izmait. Bevált trükk, hogy vizeletürítés közben egy kis szünetet kell tartani, ilyenkor az az izom lép működésbe, melynek kulcsszerepe van a tornában.

1. gyakorlat: az imént említett izmot álló vagy fekvő helyzetben meg kell feszíteni, majd elernyeszteni, előbb tíz, majd öt másodperces váltásokkal. Ebből három-három sorozat legyen. Végül egy teljes erejű összehúzás jön, amit minél tovább kell tartani. Ezt háromszor kell megismételni.

2. gyakorlat: hanyatt fekvő helyzetben a két kéz kerüljön a farizmok alá, melyeket ezután meg kell feszíteni. Elengedvén az izmot, a húgycső záróizmát is meg kell feszíteni, mintha a férfi a vizeletét szeretné visszatartani. Ekkor azonban a farizom maradjon mozdulatlan. Ezt váltakozva kell ismételni néhányszor.

Blog.hu ajánló