Minden falatból zsír lesz! Képeken 6 alattomos étel, amiről nem hinnéd, hogy hizlal
A gyümölcsjoghurt és a diabetikus csoki nem kimondottan diétás.

Dia


                        	A diabetikus csokoládék elsőre jó választásnak tűnnek, ha fogyni akarsz, hiszen nem tartalmaznak cukrot. Valójában azonban ahhoz, hogy a cukor nélküli kakaó ízét élvezhetőbbé tegyék, a hagyományos csokoládék zsírtartalmának többszörösét használják fel a gyártás során ezeknél a termékeknél. Ráadásul legtöbbször mesterséges édesítőszerrel készülnek.

A diabetikus csokoládék elsőre jó választásnak tűnnek, ha fogyni akarsz, hiszen nem tartalmaznak cukrot. Valójában azonban ahhoz, hogy a cukor nélküli kakaó ízét élvezhetőbbé tegyék, a hagyományos csokoládék zsírtartalmának többszörösét használják fel a gyártás során ezeknél a termékeknél. Ráadásul legtöbbször mesterséges édesítőszerrel készülnek.

Dia

 	A jó minőségű méz a benne található vitaminoknak és ásványi anyagoknak köszönhetően igen egészséges. Ugyanakkor kalóriatartalma megközelíti a kristálycukorét, glikémiás indexe pedig 90 fölött van, ami nagyon magas értéknek számít. A méz tehát nem jó alternatíva. Tudj meg többet a glikémiás indexről!

A jó minőségű méz a benne található vitaminoknak és ásványi anyagoknak köszönhetően igen egészséges. Ugyanakkor kalóriatartalma megközelíti a kristálycukorét, glikémiás indexe pedig 90 fölött van, ami nagyon magas értéknek számít. A méz tehát nem jó alternatíva. Tudj meg többet a glikémiás indexről!

Dia


                        	Nem, a gyümölcsjoghurtok többsége se nem egészséges, se nem segíti a fogyást. Ennek oka, hogy a gyártás során nem egészséges gyümölcsöt, hanem cukrozott gyümölcspépet használnak. Érdemes megnézned, hogy az összetevők listáján hányadik helyen áll a cukor. Jobban jársz, ha friss gyümölcsből és natúr joghurtból készítesz magadnak otthon cukormentes gyümölcsjoghurtot..

Nem, a gyümölcsjoghurtok többsége se nem egészséges, se nem segíti a fogyást. Ennek oka, hogy a gyártás során nem egészséges gyümölcsöt, hanem cukrozott gyümölcspépet használnak. Érdemes megnézned, hogy az összetevők listáján hányadik helyen áll a cukor. Jobban jársz, ha friss gyümölcsből és natúr joghurtból készítesz magadnak otthon cukormentes gyümölcsjoghurtot..

Dia


                        	A színes müzlik, gabonagolyók összetevőinek listáját ajánlott  átböngészni. Ha a sor elején cukrot, szukralózt és más hizlaló cukorféleséget látsz, tudhatod, hogy nem kifejezetten diétás változattal van dolgod. A mesterséges színezőanyagok tovább nehezítik a fogyást, hiszen lassítják az anyagcserét. Kattints korábbi cikkünkre, és tudj meg többet a rejtett cukorforrásokról.

A színes müzlik, gabonagolyók összetevőinek listáját ajánlott  átböngészni. Ha a sor elején cukrot, szukralózt és más hizlaló cukorféleséget látsz, tudhatod, hogy nem kifejezetten diétás változattal van dolgod. A mesterséges színezőanyagok tovább nehezítik a fogyást, hiszen lassítják az anyagcserét. Kattints korábbi cikkünkre, és tudj meg többet a rejtett cukorforrásokról.

Dia


                        	A főzelékek csak abban az esetben segítik a diétádat, ha nincsenek tele finomlisztes habarással. Ha szeretnél rostban gazdag, alacsony kalóriatartalmú főzeléket enni, mutatunk egy jó receptet.

A főzelékek csak abban az esetben segítik a diétádat, ha nincsenek tele finomlisztes habarással. Ha szeretnél rostban gazdag, alacsony kalóriatartalmú főzeléket enni, mutatunk egy jó receptet.

Dia


                        	A rostban és vitaminban gazdag saláták alapvetően segítik a fogyást, de ha egy pohár hizlaló öntetettel locsolod meg őket, ne várj ilyesmit. Korábbi cikkünkből megtudhatod, mennyi kalóriát tartalmaznak az egyes öntetek.

A rostban és vitaminban gazdag saláták alapvetően segítik a fogyást, de ha egy pohár hizlaló öntetettel locsolod meg őket, ne várj ilyesmit. Korábbi cikkünkből megtudhatod, mennyi kalóriát tartalmaznak az egyes öntetek.

Blog.hu ajánló
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: