5 nap, 2 kiló
Extra gyors zsírégető diéta
Szeretnél belekezdeni a fogyókúrába, de nincs túl sok időd a menük elkészítésével foglalkozni? Diétánkat neked találták ki!

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Megvannak a 2017-es ősz divatszínei: gyönyörű színek jönnek, bár a szürke még marad picit

Mivel foglalkozzon a gyerek iskola után? Mutatunk pár hasznos kikapcsolódást a kicsiknek

beauty and style

Házi fátyolmaszk rizspapírból: simább, ragyogóbb bőr, pillanatok alatt »

Ha így teszel, alapozó nélkül is ragyogni fog a bőröd! Tippek egy őszinte szépségbloggertől »

Tökéletesíti a bőrt, fent tartja a festéket: sminkalap készítése pár lépésben »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha te is azok táborába tartozol, akik azért nem mernek belevágni, illetve amiatt halogatják a fogyókúrát, mert túl időigényesnek és bonyolultnak tartják a mintaétrendek követését és az egyes menük elkészítését, próbáld ki diétánkat, és meglátod, a karcsúsághoz néha 5 perc is elegendő!

Az öt napos diéta a csökkentett kalória-bevitelen alapszik – napi 1500 kalória –, azonban az étrend kiegyensúlyozott, és minden olyan tápanyagot magába foglal, melyre szervezetednek szüksége van.

A menük mindegyike tartalmaz fehérjét – ami elengedhetetlen a hatékony és izomvesztés nélküli fogyáshoz –, bővelkedik vitaminokban és rostokban gazdag zöldségekben, a megfelelő szénhidrátmennyiséget pedig elsősorban teljes kiőrlésű termékek segítségével biztosítja.

Mindezek segítségével nemcsak a felesleges kilóktól szabadulhatsz meg, de feltöltheted vitaminraktáraidat, felgyorsítod anyagcserédet, energiát nyersz, és nagyon sokat tehetsz egészséged megőrzéséért is. Ami azonban a diétát sok más módszertől megkülönbözteti, az az, hogy a menük elkészítése egyáltalán nem időigényes, többségük ugyanis – a főzési időt leszámítva – csupán 5 percedbe kerül, ráadásul nem szükséges ritka és különleges hozzávalókat beszerezned.

Mit érhetsz el a diétával?

  • Adhatsz egy löketet diétádnak: az öt nap alatt 2 kilótól is megszabadulhatsz.
  • A zöldségek, gyümölcsök és teljes kiőrlésű termékek segítségével elegendő rosthoz, ásványi anyaghoz és vitaminhoz juttatod szervezetedet.
  • Felgyorsítod anyagcserédet, és emésztésed működését is optimalizálod.
  • A rostoknak, a fehérjéknek és a napi ötszöri étkezésnek köszönhetően – annak ellenére, hogy kevesebbet eszel – egész nap jóllakottnak érzed magad.
  • A mintaétrendben szereplő ételeket nagyon könnyen elkészítheted, így talán kisebb lesz az esélye annak, hogy veszíts lelkesedésedből és akaraterődből.

Mintaétrend

Tízóraira és uzsonnára fogyassz egy-egy gyümölcsöt vagy zöldséget, illetve növényi magvakat.

1. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű zsemle, egy felszeletelt főtt tojás, egy felszeletelt paradicsom, egy teáskanál mustár, két szelet pulykasonka.
Ebéd: teljes kiőrlésű penne, paradicsomszósz, zsírszegény reszelt sajt, egy csésze párolt brokkoli.
Vacsora: egy teljes kiőrlésű zsemle, egy szelet grillezett csirkemell zsírszegény mozzarellával, egy csésze párolt brokkoli.

2. nap

Reggeli: fél csésze teljes kiőrlésű müzli, egy csésze zsírszegény tej, egy kisebb banán karikákra vágva.
Ebéd: fél csészényi tonhalfilé, egy csészényi vegyes, feldarabolt paprika, egy vagy két kisebb főtt krumpli.
Vacsora: teljes kiőrlésű penne, egy szelet grillezett csirkemell, zöldségsaláta.

3. nap

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy evőkanál mogyorókrém, egy közepes alma, egy csésze zsírszegény tej.
Ebéd: egy magos zsemle, saláta babból, hagymából, uborkából, zöldpaprikából.
Vacsora: két csésze vegyes zöldségsaláta, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy szelet grillezett pulykamell. 

4. nap

Reggeli: fél csésze teljes kiőrlésű müzli, egy pohár zsírszegény joghurt, negyed csésze dió.
Ebéd: egy teljes kiőrlésű kifli, saláta grillezett pulykahúsból, egy csésze salátából, két paradicsomból, egy paprikából, egy csésze bébirépából, egy evőkanál csípős mustárral.
Vacsora: fél csésze barnarizs babbal, fél csésze reszelt sárgarépa, egy csésze párolt brokkoli.

5. nap

Reggeli: egy teáskanál mandula, egy pohár zsírszegény joghurt, egy csésze fagyasztott eper vagy málna.
Ebéd: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, saláta pulykasonkából, fél csésze articsókából, piros húsú paprikából.
Vacsora: fél csészényi tonhal, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, saláta fél csésze reszelt sárgarépából, egy csésze salátából, két paradicsomból, egy zöldpaprikából, egy evőkanál citromlével.

Fontos!
A diéta öt napig tartható. A kúrát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. A kúra során naponta minimum 2-2,5 liter szénsavmentes ásványvíz vagy gyógytea elfogyasztása ajánlott. Mielőtt elkezdenéd, kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

pita
  • diétakörkép
  • villámdiéták

4 intenzív, de könnyű villámdiéta

Blog.hu ajánló