3 hét, 10 kiló

Intenzív zsírégető diéta

Extra hatékony diétánkkal nemcsak jóval karcsúbb, de egészségesebb és energikusabb is leszel! Próbáld ki mielőbb!

Nyereményjáték

Nyerj Magyarország természeti csodái című könyvet, és ismerd meg hazánk legértékesebb kincseit!

Nyerd meg a Juno mesél című tündéres mesekönyvet! Minden kislány kedvence lesz

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

2 perc alatt lett éles a látása Katának, ma már nem is tudja, milyen volt szemüvegesnek lenni (x)

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

Az iskolakezdési stressz jelei a gyereknél - Így segíthetsz neki csökkenteni a feszültséget

beauty and style

Salma Hayek elfelejtett öregedni – Iszonyat jól néz ki az új fotókon »

Komolyan ez a nadrág lesz a divat? Annyira nem tűnik jó ötletnek »

Így őrizd meg a nyári barnaságot még nagyon sokáig: bevált tippek »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az újévkor tett fogadalmak iránti lelkesedés hamar alábbhagy, amint a munkával teli hétköznapok, az általános időhiány, illetve a már úgyis mindegy filozófiája veszi át a január első napjain megfogalmazódott szilárd elhatározások helyét. Ha te is hasonló cipőben jársz, fogadalmaid között pedig a fogyókúra is kiemelt helyet kapott, érdemes minél előbb belevágnod. Diétánkkal akár 8-10 kilót is leadhatsz, ráadásul már három hét alatt!

Kiegyensúlyozott, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag, csökkentett kalóriatartalmú étrendünk nem vonja meg szervezetedtől a tápanyagokat, viszont gondoskodik arról, hogy azokat megfelelő mennyiségben és kizárólag természetes, egészséges és minőségi formában vedd magadhoz.

Mindezek révén tartós és látványos fogyást érhetsz el, méghozzá úgy, hogy közben egészséged megőrzéséért és szervezeted méregtelenítéséért is sokat teszel. A legjobb, ha még ma belevágsz!

A 10 legfontosabb szabály

  • A legfontosabb, hogy természetes élelmiszereket fogyassz, olyanokat, melyek alapanyagai a természetben is megtalálhatóak. Fehér kenyér helyett például fogyassz teljes kiőrlésű pékárut, illetve krumplit vagy rizst, üdítőitalok helyett pedig vizet vagy teát.
  • Ne fogyassz mesterséges adalékanyagokkal, hozzáadott cukorral ellátott, tartósított élelmiszereket. 
  • Ne koplalj! Ez a lehető legrosszabb, amit tehetsz a fogyásért. A kiéhezett szervezet minden falatot elraktároz, és felesleges zsírrá alakít. Egyél naponta többször keveset, és soha ne várd meg, míg kopogni kezd a szemed. Úgy képzeld el, mintha egy kályha lennél: ha folyamatosan teszel a tűzre, akkor az hosszan, egyenletesen ég, és termeli a hőt, ám, ha rádobsz egy tuskót, akkor az nagy lángra lobban, majd pillanatok alatt ellankad.
  • Egészséges zsiradékkal főzz! Felejtsd el az állati zsiradékokat, használj helyettük hidegen sajtolt, növényi olajokat, például olíva- vagy tökmagolajat. Az omega3-zsírsavakban gazdag tengeri herkentyűket se vesd meg, hiszen gyorsan és tartósan telítenek.
  • Léteznek bizonyos zöldségek, gyümölcsök és fűszerek, melyek köztudottan elősegítik a zsírsejtek pusztulását. Ilyenek a citrusfélék, az ananász, a savanyú káposzta - fogyaszd őket bátran!

  • A megfelelő anyagcsere-működés és szervezeted megtisztítása miatt fontos, hogy megfelelő mennyiségű folyadékot fogyassz. Igyál meg minden nap legalább 2-2,5 liter szénsavmentes vizet, gyümölcs- vagy zöldséglevet, teát.
  • Mozogj! Nem elég az étrendre ügyelni, a látványos és tartós eredmény elérése érdekében a testmozgás is fontos. Ha másra nincs időd, egy kiadós séta vagy félórányi szobabiciklizés is megteszi. 
  • Légy pozitív! Közhely, de annál nagyobb az igazsága. Ha optimista vagy, akkor nem lesz kétely benned afelől, hogy képes vagy lefaragni magadról a kilókat. Arról nem is beszélve, hogy egy jóízű nevetéssel mennyi kalóriát égethetsz el.
  • Keress új élményeket! Legyen szó családról, munkáról vagy hobbiról, ha újabb célokat és kihívásokat tűzöl ki magad elé, akkor nem kerít hatalmába az egyhangúság, és elkerül a nem tudok mit csinálni, ezért eszem szindróma - az unalom miatti falatozás az egyik legveszélyesebb módja a felesleges zsírbevitelnek.
  • A diéta befejezése után is igyekezz betartani a szabályokat, azonban a csökkentett kalória-bevitelre már nem kell ügyelned.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy pohár almalé, egy szelet rozskenyér, egy főtt tojás.
Ebéd: egy sült csirkecomb - bőr nélkül -, fél tányér párolt zöldség, két mandarin.
Vacsora: két közepes méretű főtt krumpli petrezselymes olívaolajban megforgatva, egy pohár limonádé frissen facsart citromból, cukor nélkül.

2. nap

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű pirítós mézzel, egy pohár zöldtea cukor nélkül.
Ebéd: egy tányér zöldségleves, egy müzliszelet.
Vacsora: egy tányér rizibizi barnarizsből, olívaolajjal.

3. nap

Reggeli: két evőkanál müzli egy pohár zsírszegény, natúr joghurttal elkeverve, egy narancs.
Ebéd: 15 dkg tepsiben sült natúr gombafej, egy tányér friss zöldség.
Vacsora: egy tányér almás céklasaláta, egy pohár 100%-os narancslé.

4. nap

Reggeli: 1,5 dl paradicsomlé és 1,5 dl savanyú káposztalé összekeverve, egy szelet pulykasonka, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Ebéd: egy tányér zöldségleves, egy grépfrút.
Vacsora: egy pohár zsírszegény natúr joghurt, egy alma.

5. nap

Reggeli: 15 dkg tehéntúró, egy narancs.
Ebéd: egy tányér brokkolikrémleves, egy narancs.
Vacsora: egy tányér kapros, joghurtos, fokhagymás uborkasaláta, egy csésze csalántea.

6. nap

Reggeli: rántotta két tojásból - olívaolajon sütve -, egy szelet korpás kenyér, egy pohár citruskoktél narancsléből, citromléből és grépfrútléből.
Ebéd: 20 dkg hagymás tonhalsaláta, egy tányér vegyes zöldségsaláta.
Vacsora: egy szelet pulykasonka, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy pohár limonádé friss citromból, cukor nélkül.

7. nap

Reggeli: egy tányér almás-tormás céklasaláta, három puffasztott búzaszelet.
Ebéd: egy tányér joghurtos gyümölcsleves, két puffasztott búzaszelet.
Vacsora: egy tányér vegyes zöldségsaláta paradicsommal, egy szelet rozskenyér.

Tízóraira és uzsonnára fogyassz gyümölcsöt. A diéta további két hetében kövesd az első hét mintaétrendjét.

Fontos!
A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

Blog.hu ajánló