Elképesztően hájasan is jól érzi magát Wendy Kaufman
Wendy Kaufman sosem volt vékony, de humorával ma is azt fejezi ki, hogy nem minden a kilókról szól.

Ez is érdekelhet

Hőségben is tökéletes választás az ország legjobb játszóparkja! (x)

Kszi, Simon – Mindenkinek jár egy első szerelem (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

Izmos has és kerek popsi percek alatt: megosztja a módszer a netezőket »

Ezt a sminket készítsd el, ha bulizni mész: nem erős, de pont elég »

Agyő, pattanás, helló, üde arcbőr: ennyi mindenre jó egy üvegcse rózsavíz »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A showbiznisz világában egyre nehezebb elképzelni, hogy valaki kevésbé előnyös testalkattal és arcvonásokkal is tud boldogulni, ám Wendy Kaufmannak sikerült.


Az 51 éves híresség foglalkozását nehezen lehetne meghatározni. Szülőhazájában, az Egyesült Államokban mindenkinek egy ismert üdítőital ugrik be a nevéről.

Wendy a nálunk többé-kevésbé ismeretlen, a tengerentúlon azonban közkedvelt italmárka, a Snapple reklámarcaként alapozta meg népszerűségét. Később számos, celebeket felvonultató tévéműsorban szerepelt, többek között egy túlsúlyos hírességek diétáját bemutató valóságshowban.

Nem vette el az eszét a vagyon

Wendy annak idején azzal indult el a hírnév felé vezető úton, hogy a Snapple üdítőital-vállalatnál dolgozva szabadidejében az összes levélben érdeklődő fogyasztó kérdéseire válaszolt.

Saját bevallása szerint mindezt azért tette, mert emlékezett, hogy gyerekkorában élete első és utolsó autogramkérő levele válasz nélkül maradt, és hogy ez mennyire fájt neki.

Az érző szívű Wendy rövidesen azon kapta magát, hogy a Snapple reklámarca lett, a vállalat bevétele pedig a sikeres kampány nyomán évi 23 millió dollárról 750 millióra emelkedett.

A duci híresség azonban a hírnév és a vagyon dacára sem szállt el magától, vidám és közvetlen természete miatt ma is sokan rajonganak érte.

Kövéren is boldog

Wendy soha nem volt sovány, ám humora megóvta attól, hogy pluszkilói megkeserítsék életét. Néhány éve szerepelt az amerikai Celebrity Fit Club valóságshowban, amelyben hírességek diétáját követhették nyomon a nézők.

Elmondása szerint a forgatás alatt fontos tapasztalatokat szerzett, és bár azóta sem lett nádszálvékony, rájött, milyen fontos az egészséges életmód. Ezen felbuzdulva a duci sztár nemrég új vállalkozásba fogott: a Wendy Wear telt hölgyeknek gyárt kényelmes sportruházatot.
Ezt is szeretjük