Alig találunk szavakat! Nem hittük volna, hogy így látjuk viszont a '90-es évek sztárját

Scooter olyat tett, amin az ember kínjában nevetgél.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Valószínű, hogy a huszonévesektől felfelé rengetegen emlékeznek még a német zeneipar hidrogénszőke fenegyerekére, H.P. Baxxterre, aki a Scooter nevű formációval olyan örökbecsű trance-slágereket adott Európának, mint a How Much Is the Fish, a Hyper Hyper, Move Your Ass.

Bár a banda kétségkívül a kilencvenes években volt a csúcson, még napjainkban is koncerteznek, és különféle retró bulik állandó résztvevői, ahol a közönség tombolva énekli és ugrálja végig a nagy nyelvi tudást és memóriát nem igénylő dalokat.

Már 20 éve létezik a Scooter

Valószínűleg ebből a nagy lelkesedésből kiindulva az egyik német élelmiszerlánc gondolt egy merészet, és úgy döntött, az idei év arcának a 20 éve ugyanúgy kinéző, amúgy 50 éves énekest kéri fel.

Az elkészült reklámfilm vasárnap került fel a Youtube-ra, és már másfél millióan látták. A történet szerint H.P. Baxxter éppen vásárolgat az üzletben, amikor három srácnak feltűnik, hogy ő nem más, mint az ismert énekes.

Néhány poént elsütnek az életkorára vonatkozóan, amire a sztár inkább az egyik legismertebb slágerének a refrénjével válaszol, és elordítja magát: how much is the fish, azaz mennyibe kerül a hal. Mire az egyik polcrendező fiú odaszól neki, hogy mennyi is az ára.

Scooter-láz a szupermarketben

A srácok is kapnak az alkalmon, és még néhány termék árára rákérdeznek hasonló módon, majd a nagy kiabálástól felbuzdulva a pénztárosnő tucc-tuccolni kezd, és pillanatokon belül egy rögtönzött koncertté fajul az unalmas vásárolgatás a szupermarketben, ahol persze minden hiperolcsó.

Azon most ne morfondírozzon senki, vajon mi vitte rá H.P. Baxxtert arra, hogy egy ilyen felkérésnek eleget tegyen, igazából a videó vicces, és talán neki is bejön ez a kicsit önironikus hangvétel, mint Jean-Claude Van Damme-nak az emlékezetes Volvo-reklámmal.

Az élelmiszerlánc egyébként még tovább ment az őrülettel: 10 másodperces minivideókat is felpakolt a Youtube-ra, melyekkel Scooter-stílusú üzenetet lehet küldeni szülinapra vagy éppen a kollégáknak.

Retro fotókon a '90-es évek sztárjai

Nézd meg, ki számított menőnek a kilencvenes években, mai szemmel vicces fotók következnek!

Nálad is kint volt a falon a posztere? Most már biztosan letagadod, hogy a zenéjére buliztál

Nézegess képeket!

Elolvasom

Az anyaság kihívásai cukormáz nélkül

A Femina Klub júniusi vendége Ráskó Eszter humorista lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az anyaság és a nőiség kihívásairól beszélget. Vajon létezik-e recept a gyerekneveléshez? Miért olyan káros a tökéletes anya mítosza? Hogyan lehet az önazonosság és az önfelvállalás révén a nőknek felvértezni magukat a 21. századi normákkal szemben?

További részletek: femina.hu/feminaklub

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2024. június 3. 18 óra

Helyszín: Thália Színház

Promóció

Ezt is szeretjük