Nem szégyelli telt idomait! Egy szál fehérneműben kapták le a modellt
Képek!
Robyn Lawley bebizonyította, hogy a szexisség nem kilókhoz kötött.

Ez is érdekelhet

A mérték a lényeg: tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban (x)

Szárnyal a budapesti VictoriaShop! (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Tasnádi Bence színész jóképű, tehetséges és lázadó – Akárcsak Mozart, akit játszik

beauty and style

Ezt a trendet a fázósak is imádni fogják: meglepő, mennyire feldobja a szettet a hatalmas sál, és jó beleburkolózni »

Nyújtja a lábakat és nőiessé tesz minden szettet: így viseld a térd fölé érő csizmát »

Ultranőies frizurák, melyek kihozzák a maximumot a vékony szálú, lelapuló hajból: pofonegyszerűen elkészülnek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Hazánkban és a világon is egyre népszerűbbek az úgynevezett plus size modellek, akik a teltebb nőket képviselik. A Panache márka most piacra dobott termékeit a világ egyik leghíresebb gömbölyded nője reklámozza, Robyn Lawley, aki bebizonyította, nemcsak a piszkafa modelleknek terem babér, valamint hogy a szexisség nem kilófüggő.

Telten is szexik!

Minden nő gyönyörű, csak meg kell találni a hozzá illő férfit, tartja a mondás. Egy új reklámkampány pedig éppen erre helyezi a hangsúlyt, bemutatva, bizony nem csak a 40 kilós nők lehetnek szépek. A Marks & Spencer világmárka hat különböző méretű modellt kért fel, hogy pózoljon a fehérneműiben.

Candice Joy Huffine az egyik leghíresebb a telt modellek közül, és nagy lelkesedéssel vetette bele magát a fotózásba. Mint mondta, éppen itt az ideje, hogy a valódi nők vegyék át az irányítást a divatban is, mert megjelenésük révén azt üzenik, hogy élvezik az életet, mindenféle önsanyargatás nélkül. A kezdeményezés nem egyedülálló, a Dove már korábban is igazi nőket állított piedesztálra.

Ezt is szeretjük