Imád nyalakodni a bombázó Eva Longoria
Újabb pikáns videója
Azt már eddig is tudtuk, hogy a szexis latina szívesen bonyolódik leszbikus kalandba a filmvásznon.

Ez is érdekelhet

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

beauty and style

Kisminkelte az anyukáját, és 10 évet fiatalított rajta: ennyit számít egy kis festék, ha jól kerül fel »

Divatos, szexi harisnyák az ünnepi ruhához: megdobják az önbizalmat »

Miért imádjuk a karácsonyi pulcsikat? (x) »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Most viszont már az is nyilvánvaló, hogy nemcsak forró női ajkakat szeret  nyelvével illetni, hanem imádja a hideg jégkrémet is - főleg, ha annak népszerűsítésére kérik fel.

A befutott sztárokon keresztül sok szervezet szeretne eljutni a nagyközönséghez, ezért aztán a hírességeket jótékonysági szervezetek próbálják meggyőzni az adakozásról, és előbb-utóbb bizony megkeresik a befolyásos cégek is, hogy legyen a reklámarcuk.

A pluszbevétel-mindig-jól-jön alapon a legtöbb csillag a jelek szerint kapható arra, hogy egy rövid szpotban lelkesen éppen valami márkás sört kortyolgasson, szempillát spirálozzon, vagy olyan autóban villogjon, amibe egyébként be nem ülne.

Egyesek persze diszkrétebben művelik hírnevük pénzzé tételét, és csak olyan reklámokban vállalnak szerepet, melyek Amerikán kívül jelennek meg.

Mások viszont nem szégyellik ezt a fajta megjelenést sem, és büszkék arra, hogy egy világcégnek éppen ők jutottak eszükbe egy adott termék kapcsán.

Nos, csak sejthető, mi járhatott a Magnum cég marketingeseinek fejében, amikor - immáron nem először - Eva Longoriát válaszották legújabb, hét millió dolláros kampányuk, a Magnum Mayan Mystica arcának.

Tény, a mammutvállalat az utóbbi években erőteljesen épít az erotika és a jégkrémnyalogatás párhuzamára, így nem meglepő, hogy a Született feleségek latinája ugrott be nekik, mint lehetséges reklámhordozó.

Az új Mayan Mystica jégkrém dekadens ízvilágát a 2500 éves maja kultúrából eredő fűszerek: a fahéj, a szerecsendió és a méz adják.


- Örülök, hogy a Magnumot képviselhetem, mert én is hiszek a csábítás és az érzékiség erejében – nyilatkozta a sztár.

Persze mi mást mondhatna, ha már egyszer busásan megfizetik – azért azt is hozzáfűzte, hogy imádja a csokoládét, így aztán igazán jó bulinak tartja a kampányban való részvételt.

A reklám júniusig lesz látható az Egyesült Királyság tévécsatornáin, valamint néhány európai ország - többek között Franciaország és Dánia - nézői is vágyakozhatnak a jégkrém, no meg bájos kínálója után.

Ezt is szeretjük