Fotó! Egy szál kendőben pózol a várandós Claudia Schiffer
Claudia Schiffer mellett Kylie Minogue és Sienna Miller is nekivetkőzött egy egészségügyi kampány részeként.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Így kommunikáld okosan, ha nem hívsz meg valakit az esküvőre, aki számít rá »

Vékony szálú a haja, de sohasem lapos: Taylor Swift jól bánik a bob fazonnal »

Szuperkényelmes pizsamák körképe őszre: élvezetesebbé teszik a lustálkodást »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár a szépséges szupermodelltől megszokhattuk, hogy időről időre megszabadul a textiltől egy-egy reklámfotózás kedvéért, Claudia Schiffer ezúttal jótékony céllal vetkőzött.

A várandós modell - már a nyolcadik hónapban van - két másik gyönyörű szőke sztárral, Kylie Minogue-gal és Sienna Millerrel egyetemben pózolt a Fashion Targets Breast Cancer - FTBC - kampány kedvéért, mindössze egyetlen selyemkendőben, melyen a szervezet logója látható.

Divattal a rák ellen

Jó 15 évvel ezelőtt Ralph Lauren dizájner indította útjára a kezdeményezést, miután kedves barátja, Nina Hide, a Washington Post divatrovatának vezetője mellrákban elhunyt. Az FTBC célja, hogy minél hatékonyabban támogassa a mellrák elleni küzdelmet, mégpedig a divat által.

Az általuk megvásárlásra kínált fekete-fehér ruhák és kiegészítők árának 30 százalékát ugyanis a rákkutatásra és a megelőzésre fordítják. Az eltelt évek alatt a befolyt összegből megnyitotta kapuit egy mellrákkutató központ, számos neves szakemberrel, akik azon dolgoznak, hogy minél többet megtudjanak a mellrák terjedéséről, a rizikófaktorokról, valamint a rák kialakulásának okairól.

Sokan támogatják

A mozgalomhoz nem csak híres márkák, mint a Marks & Spencer, a Topshop vagy a Laura Ashley csatlakoztak. Elismert fotográfusok és világhírű modellek - Mario Testino, valamint Kate Moss, Naomi Campbell, Helena Christensen - is nagylelkűen felajánlották szolgálataikat a jó ügy érdekében.

Kylie Minogue, a 2010-es kampány egyik arca egyébként maga is mellrák-túlélő.

Még 2005-ben diagnosztizálták a kórral, de szerencsére a műtét, illetve az azt követő kezelések sikeresnek bizonyultak, így 2006-ban az énekesnőt gyógyultnak nyilvánították.

Ezt is szeretjük