Fotó! Egy szál kendőben pózol a várandós Claudia Schiffer
Claudia Schiffer mellett Kylie Minogue és Sienna Miller is nekivetkőzött egy egészségügyi kampány részeként.

Ez is érdekelhet

Téged is vár a Lasselsberger-Knauf virtuális családi háza! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Vásárolj a neten is kényelmesen! (x)

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

Idén cseréld a télikabátot fürdőrucira – Ezért érdemes Thaiföldre utaznod! (x)

beauty and style

3 természetes hajvilágosító módszer, ha télen is napszítta tincseket szeretnél »

Elrontottad a szemsminkedet? Ettől az 1 perces trükktől profi munkának fog tűnni »

A téli szezon legdivatosabb hajszínei és frizurái: a természetes nőiesség a fodrászok új mottója »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár a szépséges szupermodelltől megszokhattuk, hogy időről időre megszabadul a textiltől egy-egy reklámfotózás kedvéért, Claudia Schiffer ezúttal jótékony céllal vetkőzött.

A várandós modell - már a nyolcadik hónapban van - két másik gyönyörű szőke sztárral, Kylie Minogue-gal és Sienna Millerrel egyetemben pózolt a Fashion Targets Breast Cancer - FTBC - kampány kedvéért, mindössze egyetlen selyemkendőben, melyen a szervezet logója látható.

Divattal a rák ellen

Jó 15 évvel ezelőtt Ralph Lauren dizájner indította útjára a kezdeményezést, miután kedves barátja, Nina Hide, a Washington Post divatrovatának vezetője mellrákban elhunyt. Az FTBC célja, hogy minél hatékonyabban támogassa a mellrák elleni küzdelmet, mégpedig a divat által.

Az általuk megvásárlásra kínált fekete-fehér ruhák és kiegészítők árának 30 százalékát ugyanis a rákkutatásra és a megelőzésre fordítják. Az eltelt évek alatt a befolyt összegből megnyitotta kapuit egy mellrákkutató központ, számos neves szakemberrel, akik azon dolgoznak, hogy minél többet megtudjanak a mellrák terjedéséről, a rizikófaktorokról, valamint a rák kialakulásának okairól.

Sokan támogatják

A mozgalomhoz nem csak híres márkák, mint a Marks & Spencer, a Topshop vagy a Laura Ashley csatlakoztak. Elismert fotográfusok és világhírű modellek - Mario Testino, valamint Kate Moss, Naomi Campbell, Helena Christensen - is nagylelkűen felajánlották szolgálataikat a jó ügy érdekében.

Kylie Minogue, a 2010-es kampány egyik arca egyébként maga is mellrák-túlélő.

Még 2005-ben diagnosztizálták a kórral, de szerencsére a műtét, illetve az azt követő kezelések sikeresnek bizonyultak, így 2006-ban az énekesnőt gyógyultnak nyilvánították.

Ezt is szeretjük