Csúnyácska átlagnő smink híján Helena Christensen
A kilencvenes évek jól ismert kifutótündére, Helena Christensen fölött is eljárt az idő.
Helena Christensen nevét azok bizonyára jól ismerik, akik figyelemmel követték a kilencvenes évek topmodelljeinek karrierjét.
A dán származású hölgy akkoriban szinte minden magazin oldalán megfordult, az Elle-től a Marie Claire-n át a Vogue-ig, ráadásul nem is egyszer.
Emellett rengeteg reklámkampányban Christensen arcával és átható zöld szemeivel igyekeztek eladni termékeiket olyan cégek, mint például a Gap, a Dom Perignon vagy éppen a Sony Ericsson.
A modellek is öregszenek
Ám akik nem követték olyan feszült érdeklődéssel a divatlapok csábító szereplőinek munkásságát, azok is találkozhattak a modellel, ha bekapcsolták a zenetévét.
1991-ben ugyanis rendkívül népszerű, és nem kevésbé botrányos videoklipet forgattak vele és Chris Isaak énekessel. Bár a Wicked Game című dalhoz készült filmecskében félmeztelenül incselkednek egymással a tengerparton.
A furfangos operatőri munkának köszönhetően azonban ebből vajmi kevés látszódott, nehogy korhatáros jelzéssel csak éjszaka mehessen le a prűd Egyesült Államokban a klip. Nos, azóta bizony eltelt huszonegynéhány év, és láthatólag a modell sem lett fiatalabb az idők során. A sminktelen pillanatfelvételeken inkább tűnik egy megviselt anyukának, mintsem annak a pajzán kalóznak, ahogy nemrég az Agent Provocateur fehérneműkampány számára fotózták.
Az anyaság kihívásai cukormáz nélkül
A Femina Klub júniusi vendége Ráskó Eszter humorista lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az anyaság és a nőiség kihívásairól beszélget. Vajon létezik-e recept a gyerekneveléshez? Miért olyan káros a tökéletes anya mítosza? Hogyan lehet az önazonosság és az önfelvállalás révén a nőknek felvértezni magukat a 21. századi normákkal szemben?
További részletek: femina.hu/feminaklub
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. június 3. 18 óra
Helyszín: Thália Színház
Promóció