Add tovább a szeretetet az Auchan “Maradtmég Dobozkájában”! (x)

Az Auchan Magyarország fontosnak tartja, hogy aktívan tegyen az élelmiszerpazarlás ellen, ezért idei karácsonyi kampánya a maradékmentésről szól.

Add tovább a szeretetet az Auchan “Maradtmég Dobozkájában”! (x)
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A karácsony hagyományosan a hangulatos családi összejövetelekről, a finomabbnál finomabb ételekről és italokról, a közös vacsorákról és persze a pihenésről szól. Előkerülnek a klasszikus sütemények, sokan új dolgokkal kísérleteznek, mások pedig a jól bevált recepteket veszik elő a biztos siker érdekében. Ilyenkor mindenki igyekszik kitenni magáért a különleges alapanyagokból és fogásokból álló menüsorokkal, hogy mindenki emlékezetes kulináris élményekkel gazdagodjon az együtt eltöltött idő alatt. Ez az időszak az egyik legjobb alkalom arra, hogy kifejezzük szeretetünket családtagjaink felé, a főzés pedig remek eszközt biztosít erre, hiszen minden tál ételben ott rejlik egy nagy adag szeretet. Ugyanakkor hajlamosak vagyunk túlszámolni magunkat és könnyen előfordulhat, hogy jóval többet vásárolunk, mint amennyire valójában szükségünk van. Biztosan mindenki fel tudja idézni, ahogy nagymamáink elcsomagolják a maradék adagokat a következő napokra, mert kedvenceinket többszörös mennyiségben készítették el. Azonban az ünnepi időszakban jelentősen élelmiszerhulladék keletkezik, ugyanis a megmaradt ételek nagy része gyakran mégis a kukában végzi.

GEN 117 Dobozka PRcikk 850x560

Az Auchan Magyarország fontosnak tartja, hogy aktívan tegyen az élelmiszerpazarlás ellen, ezért idei karácsonyi kampánya a maradékmentésről szól. A tavalyi év során az ország 24 Auchan áruházában több mint 615 tonna élelmiszert mentettek meg és adományoztak nehéz körülmények között élőknek. Emellett 10 Auchan áruház támogat állatmenhelyeket, állatparkokat, részükre több mint 350 tonna, emberi fogyasztásra már nem alkalmas terméket adományoztak. Ez az összesen közel 1000 tonna adomány megközelítőleg 805 személyautó súlyának felel meg, amely 291 020 000 forint értéket képvisel.

 Az áruházlánc már több mint egy évtizede tesz lépéseket az élelmiszerpazarlás ellen. Idén ősztől folyamatosan vezetik be a Smartway nevű mesterséges intelligencián alapuló applikációjukat, ami figyeli a lejárati időket és hatékonyabbá teszi a kiárusítást. Az alkalmazásnak köszönhetően körülbelül 30 %-kal csökken az élelmiszerveszteség.

A vállalat idei karácsonyi kampányában is az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a vásárlók figyelmét. A reklámfilmben azt láthatjuk, ahogy a nagymama fáradozik, szinte mindent megtesz, hogy az ünnepi asztalon mindenki megtalálja a kedvérevalót. Az ételekben pedig ott a gondoskodás, a szeretet. Ez jelenti az igazi ajándékot, így végül gondosan elcsomagolják a megmaradt finomságokat.

GEN 117 Dobozka Nagyi PRcikk 850x560

Az Auchan minden áruházában november 27-től a készlet erejéigmegtalálható a “Maradtmég Dobozka”, amelyben könnyen tovább tudjuk adni az ünnep után megmaradt ételeket hozzátartozóinknak. 50 000 forint vásárlás felett a vásárlók ajándékba kapnak egy 5 darabos “Maradtmég Dobozka” csomagot, amely egyébként 650 forintért vásárolható meg a készlet erejéig. Az Auchan a rászorulóknak eljuttatott éves adományával közel 1,4 millió “Maradtmég dobozkát” lehetne megtölteni.

GEN 117 Dobozka CSR PRcikk 850x560

A vállalat mindenkit arra bátorít, hogy idén karácsonykor senki ne hagyja kárba veszni az ünnepekre elkészített finomságokat, adjuk tovább szeretteinknek “Maradtmég Dobozkában”, hiszen minden morzsában ott rejlik egy nagy adag szeretet is, néha több is, mint ami belénk fér! A karácsonyi reklámfilmmel november 27-től találkozhatunk a tévében, de megtekinthető az alábbi oldalon is: www.auchan.hu/maradtmeg .

(Képek forrása: Auchan Magyarország)

Advertisement
Ezt is szeretjük