Ilyen volt a 76-os troli régen: nagyon más volt, de ugyanott jár ma is
Csodálatos, archív felvételeken a főváros mindennapjai a múlt századból.

FARNADI ZSOLT -  a Csanády utcából a Ferdinánd (Élmunkás) hídra
Ez is érdekelhet

A mérték a lényeg: tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban (x)

Szárnyal a budapesti VictoriaShop! (x)

4 tipp: így védd a kisbabád bőrét! (x)

Vágyak, remények, pletykák: boldog békeidők hangulatát idéző, szellemes komédia érkezik (x)

beauty and style

Gátolják a pattanások kialakulását és szűkítik a pórusokat: antioxidáns kencéket teszteltünk »

Ezek a legdivatosabb nadrágfazonok, ha hanyagolnád a farmert: extra nőiessé teszik a megjelenést »

Kate Moss 18 éves lánya már kész nő: Lila bájos arcáért odáig vannak a fotósok »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Budapest a 19. századtól kezdve rohamosan fejlődött a közlekedés terén is. Míg 1832-ben egy lovakkal vontatott omnibuszjárat vitte az utasokat a Duna-part és a Városliget között, 1870-ben már megépült a ma Budavári Siklóként ismert járat.

1887. november 28-án üzembe helyezték az első villamosvasút-vonalat, ami a Nyugati pályaudvartól a Király utcáig szállított utasokat, rá néhány évre pedig már több szerelvény is közlekedett a városban. 

Budapest közlekedése régen

Manapság a fővárosi közlekedést sokan átkozzák, pedig nincs nagy gond vele, sok más világvárosban sokkal rosszabb a helyzet. Régen természetesen teljesen más atmoszférája volt a pesti utcáknak: kevesebb autó és több járókelő volt az utakon. És másféle járművek is.

(Képek: Fortepan.)

Ezt is szeretjük