Ilyen volt a 76-os troli régen: nagyon más volt, de ugyanott jár ma is
Csodálatos, archív felvételeken a főváros mindennapjai a múlt századból.

FARNADI ZSOLT -  a Csanády utcából a Ferdinánd (Élmunkás) hídra
Ez is érdekelhet

Tavaszindító Vásárlási Maraton! (x)

5 tipp, hogy hogyan lendítsd fel a szépségszalonod forgalmát! (x)

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

Bettina fejlődése végre beindult (x)

beauty and style

Ez a smink lesz a legdivatosabb: az év szépségtrendjét imádni fogják a csajok »

Szabályozza a faggyútermelést és kitisztítja a pórusokat: a varázsmogyoró víz eltünteti a pattanásokat »

Még sikkesebb a blézer, ha így viseled: most mindenki ezért a trendért rajong »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Budapest a 19. századtól kezdve rohamosan fejlődött a közlekedés terén is. Míg 1832-ben egy lovakkal vontatott omnibuszjárat vitte az utasokat a Duna-part és a Városliget között, 1870-ben már megépült a ma Budavári Siklóként ismert járat.

1887. november 28-án üzembe helyezték az első villamosvasút-vonalat, ami a Nyugati pályaudvartól a Király utcáig szállított utasokat, rá néhány évre pedig már több szerelvény is közlekedett a városban. 

Budapest közlekedése régen

Manapság a fővárosi közlekedést sokan átkozzák, pedig nincs nagy gond vele, sok más világvárosban sokkal rosszabb a helyzet. Régen természetesen teljesen más atmoszférája volt a pesti utcáknak: kevesebb autó és több járókelő volt az utakon. És másféle járművek is.

(Képek: Fortepan.)

Ezt is szeretjük