Ilyen volt a 76-os troli régen: nagyon más volt, de ugyanott jár ma is
Csodálatos, archív felvételeken a főváros mindennapjai a múlt századból.

FARNADI ZSOLT -  a Csanády utcából a Ferdinánd (Élmunkás) hídra
Ez is érdekelhet

Az élet és szerelem diadala - egy rendkívüli, igaz történet Párizsból (x)

Mozdony Matiné, a mozdonyok fesztiválja (x)

TOGETHER We Recycle – Együtt a környezetért (x)

beauty and style

Pasztell lila hajszín az új szezon kedvence: meglepő, milyen gyönyörű tud lenni »

Ezeket a magvakat edd rendszeresen, ha szép bőrt szeretnél: pattanások és ráncok ellen is jók »

Ezek a legmenőbb bokacsizmák őszre: lapos és magassarkú fazonokat is mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Budapest a 19. századtól kezdve rohamosan fejlődött a közlekedés terén is. Míg 1832-ben egy lovakkal vontatott omnibuszjárat vitte az utasokat a Duna-part és a Városliget között, 1870-ben már megépült a ma Budavári Siklóként ismert járat.

1887. november 28-án üzembe helyezték az első villamosvasút-vonalat, ami a Nyugati pályaudvartól a Király utcáig szállított utasokat, rá néhány évre pedig már több szerelvény is közlekedett a városban. 

Budapest közlekedése régen

Manapság a fővárosi közlekedést sokan átkozzák, pedig nincs nagy gond vele, sok más világvárosban sokkal rosszabb a helyzet. Régen természetesen teljesen más atmoszférája volt a pesti utcáknak: kevesebb autó és több járókelő volt az utakon. És másféle járművek is.

(Képek: Fortepan.)

Ezt is szeretjük