A MÁV is a Malév sorsára jut? Az új menetrend csak az első lépés
Van, aki úgy gondolja, a drasztikus vasúti járatritkítás csak díszlet a csődhöz.

Ez is érdekelhet

London gyerekkel is felejthetetlen: így tegyük kényelmessé az utat! (x)

Legyél az idei nyár divatdiktátora! (x)

Kellemetlen, gyakori vizelési inger: mit tehetsz ellene? (x)

A nő kétszer (x) - Szeretni kell, és pont.

Kimeríti a testet a kánikula: 4 bevált tipp a gyors felfrissüléshez (x)

beauty and style

Aszimmetrikus ajkak: így sminkelj, hogy arányosak legyenek »

Az 54 éves modell alakja akár egy húszévesé: Elle Macpherson ilyen csinos »

Így fedd el a géllakk lenövését otthon: műkörömnél is működik a trükk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

2012. április 15-én drasztikus mértékben megváltozott a magyar vasúti közlekedés, aminek értelmében azóta 410 vonattal kevesebb közlekedik a hazai vasúti pályákon.

Az MTI információi szerint mindezzel a kormány célja a személyszállítás ésszerűsítése volt, azonban a menetrendváltozás igen nagy port kavart, az utasok életét sem kis mértékben nehezítette meg a járatritkítás, az ellenzék pedig egyenesen vasútrombolásnak nevezte az új törvényt, illetve voltak, akik a Malévéhoz hasonló csődöt emlegettek a MÁV kapcsán is.

Visszavonás és lemondás?

Lukács Zoltán, az MSZP frakcióvezető-helyettese az új vasúti menetrend visszavonását és a felelős államtitkár lemondását követelte, és úgy vélekedett, az új menetrend a magyar vasúti közlekedés legnagyobb leépítése az újkori demokráciák történetében. Lukács Zoltán szerint a járatritkítás körülbelül 10%-os létszámleépítést is jelent a MÁV-nál, bár ezt a kormányzat tagadja.

Mindemellett úgy véli, ez még csak az első lépés, hiszen az első Orbán-kormány idején ezer kilométer vasúti pálya bezárását tervezték, ám azt akkor visszavonták.

A szocialista képviselő szerint Völner Pálnak, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastrukturális területért felelős államtitkárának távoznia kell, a menetrendet pedig vissza kell vonni.

A Malévéhoz hasonló csőd várható?

Az LMP sem támogatja a személyszállítási törvényt, és felszólította a kormányt, hogy a MÁV-ot ne hagyja a Malév sorsára jutni.

Az LMP értelmetlen vasútritkításnak nevezte a történteket, mely csupán díszlet a vasútromboláshoz.

Közleményükben kifejtették, hogy Orbán Viktor kormánya a környezetbarát közösségi közlekedést is a Malév sorsára juttatja, a vasútrombolás megállítása érdekében pedig az integrált, ütemes menetrend bevezetését javasolja.

Téged is érint a járatritkítás?

Ezt is szeretjük