Ügyfélszolgálatteszt: melyik mobilosnál tudunk a leggyorsabban élő emberrel beszélni?
A Vodafone, Telenor vagy a T-mobile a leggyorsabb? Tesztünkből kiderül.
A hazai mobilszolgáltatók telefonos ügyfélszolgálatát tesztnek vetettük alá. Arra a kérdésre kerestük a választ, hogy mely szolgáltatónál tudunk a leggyorsabban hús-vér emberrel beszélni problémánkról. A probléma az e-számla volt, erről a szolgáltatásról szerettünk volna kérdéseket feltenni telefonon.
A Vodafone-nál nem lehet élő emberrel beszélni
Először a Vodafone ügyfélszolgálatát hívtuk a 1270-es számon, és kilenc perc után adtuk fel a reményt, hogy egy olyan menüpontot találjunk, ahol élő embert kapcsolnak.
A főmenüben egyáltalán nem volt ilyen opció, majd a szolgáltatások menüpontot próbáltuk, de ott nem szerepelt az e-számla. Ezt követően a 4-es gombbal a számlázási információkat hallgattuk végig, ezen belül volt az e-számla, amiről a 4-es gomb újabb megnyomásával tájékozódhattunk.
Itt először a gép végigmondta a cég aktuális nyereményjátékát, majd a Vodafone internetes oldalát ajánlotta, ahol megrendelhetjük a szolgáltatást.
Kérdéseket nem tudtunk feltenni, hiába hallgattuk végig a géphangot, nem ajánlotta fel az ügyintéző kapcsolását. Pozitív ugyanakkor, hogy az e-mailre, amit kérdéseinkkel küldünk a honlapon keresztül, gyorsan választ kaptunk.
Érdekesség, hogy az iPhone-tulajdonosokkal más a helyzet - iPhone-on is megpróbáltuk elérni az ügyfélszolgálatot, és alig két perc múlva már fel is ajánlották az ügyintéző kapcsolását.
Telenor: öt perc alatt találtuk meg
Másodszorra a Telenort próbáltuk a 1220-as számon. A főmenüben a Telenornál sincs ügyintéző kapcsolása opció, de itt legalább megtaláltuk azt a menüpontot, ahol végül sikerülhet élő emberrel beszélni az e-számláról.
A főmenüben a 6-os gomb a szolgáltatásokra visz, aztán újra a 6-os gomb, majd az 1-es, és már hallhatjuk is az e-számla előnyeit és azt, hogy hol tudunk regisztrálni. A szöveg végén a nullás gombbal tehetjük fel a kérdéseinket.
A változókorról tabuk nélkül - Hogyan küzdj meg az életközepi válsággal nőként?
Iványi Orsolya, a menopauzaedukáció egyik legnagyobb hazai szószólója, tabuk nélkül beszél a változókor testi-lelki kihívásairól, és arról, hogyan élhetjük meg ezt az időszakot, mint új kezdetet. A Femina Klub novemberi előadásán hasznos tanácsokat kaphatsz az életközepi krízisek kezelésére, és megtudhatod, hogyan értelmezhetjük újra önmagunkat, karrierünket és kapcsolatrendszerünket.
További részletek: feminaklub.hu/
Használd az „IVANYI” kuponkódot, és 20% kedvezménnyel vásárolhatod meg a jegyed!
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. november 27. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
A leggyorsabb a T-mobile
A három mobilszolgáltató közül a T-mobile-nál találtunk leggyorsabban élő emberre. A 1430-as telefonszám tárcsázása után a főmenüben itt sem ajánlják fel egyből az ügyintéző kapcsolása opciót, viszont a 4-es, majd a 0-ás gomb megnyomásával már kapcsolódunk is az ügyintézőhöz - feltéve, ha beütjük a jelszavunkat. A hívás kezdetétől az opció megtalálásáig mindössze két perc telt el.