Mégis, hogy jut valakinek eszébe ilyen reklámot csinálni? Zseniális hirdetések a világból

Az eredeti és ötletes kreativitásra mindig felkapják az emberek a fejüket.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Sokan utálják a nyomulós marketinget, unalmas reklámokat és hirdetéseket. Nagyon eredetinek kell lenni egy cégnek, terméknek vagy forgalmazónak ahhoz, hogy ne menjen el mellette vállat vonva a néző.

A reklámszakmát nem hiába tanulják évekig a területen dolgozni kívánók. Megcélozni a közönséget egy dolog, de célba is érni, és kialakítani egy masszív fogyasztói tábort valóban kemény munka.

Marketing, ami művészet is egyben

A hatékony reklám növeli az értékesítést, ami növeli a bevételt. Ha a reklámkészítő rendelkezik egy kis kreativitással és némi asszociációs érzékkel, igazi ötletes műalkotássá válhatnak az általa kreált hirdetések. Ezek az egyedi marketinges megoldások befolyásolják igazán pozitív irányba a célközönség vásárlási szokásait. Nehezen felejthető és roppant ügyes hirdetéseket mutatunk most, amelyek messze kiemelkednek a tucatreklámok közül.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük