Egy nap a gyökeresen megváltozott fogyasztóról és az őt elérő marketingről

Kövesd te is a változást, hogy sikeres lehess! (x)

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Közismert, hogy a fogyasztói szokások az elmúlt öt-hat évben igen jelentősen megváltoztak, vásárlásaik tudatossá váltak. A tudatosan vásárlók egyik csoportját mindannyian ismerhetjük. Ők azok, akik divatból, sznobizmusból egészség-centrikusságból tudatosak, közlékenyek, már-már kérkedve láthatóak.

A másik, nagyobb csoport kényszerből vált tudatossá, ők rejtőzködnek.
Kik Ők, hogyan és milyen üzenetekkel érheti el őket a marketing? Milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttatható biztosan, hatékonyan célba az üzenet?
Ezt a kérdéskört járja körül az idei első, MMSz által szervezett Országos Marketing konferencia 2013. június 12-én a Holiday Inn Hotelben.

Előzetesként ajánljuk figyelmedbe a TV2 május 13-i és 27-i 9 órakor kezdődő Reklámtorta című műsorát melyekben a konferencia előadóitól rövid ízelítőt kaphatnak az érdeklődők.

A konferencia négy fő blokkba tömörítve kíván minél több információt átadni:
Az elsőben piackutatók GfK Hungária Kft,, NRC,,TNS Hoffmann segítenek közelebb férkőzni a fogyasztókhoz, vásárlókhoz. Nyitó előadó Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója. Egy kis ízelítő hasonló témában Kozák Ákostól.

Kövesd te is a változást!

A másodikban kreatív-, reklám- és PR ügynökségek tárják fel a Jó üzenet miben létét. Képviselteti magát az Avantgarde PR Kft., a MARCOM M3d1a, a Republic Of Art és a Rewart Kft is.

A harmadik blokkban médiumok mutatják be az általuk biztosnak tartott elérési utakat, feltárva az új lehetőségeket, egy-egy csatorna előnyeit. Hogy kik? TV2, MR1- Kossuth Rádió, Jazzy Rádió, Femina.hu és a Sanoma.

Zárásként megvizsgáljuk, hogyan viselkedik eladó és vevő a közösségi térben. Megismerhetjük a nemrégiben indult és nagyon sikeresen működő TESCO online értékesítési rendszerét. Aki mindezt bemutatja: Őri Gergely, E-Kereskedelmi Üzletágvezető, TESCO - Global Zrt.
2 x 1 órás szatellit programunkkal a KKV-k szemszögéből is vizsgáljuk a konferencia tanulságait.

Hasznosítsd a megszerzett tudást!

A részletes program a www.marketingkonferencia.hu oldalon tekinthető meg.
Konferenciánkat ajánljuk minden gyakorló marketingesnek, marketing szemléletet magáénak valló vezetőnek és beosztottnak és a téma iránt érdeklődő civileknek egyaránt.
Biztosítunk arról, hogy viszel haza legalább kettő olyan gondolatot, amit hasznosíthatsz!

A konferencia teljes részvételi díja: 49 000 forint+Áfa, melyből nem csak meglévő, de az újonnan belépő tagok is jelentős - vállalati tagként a tagdíj 30%-a, egyéni tagként 50%-a fordítható a konferencia részvételi díjára - kedvezményeket kapnak!
Csoportos kedvezmény - kluboknak, társaságoknak, cégeknek - Hármat fizet, négy fő jöhet! Egy jelentkezési lapon négy fő együttes jelentkezése esetén – a számlázási címek lehetnek különbözők – három fő részvételi díja kerül kiszámlázásra!

A változás követése a gazdasági életben nélkülözhetetlen, gyere el te is, ismerd meg a megváltozott fogyasztót!
Pászti Balázs, elnökségi tag, projektvezető(%oldalmero(http://ad.adverticum.net/img.prm?zona=1759478&kampany=2398103&banner=2398116&ord=RANDOM_NUMBER)%)

Ezt is szeretjük