Csúnyán kiszúrt az MTV a díjazott műsorvezetőkkel és a nagy öregekkel is
Többen nem kaptak lehetőséget, Vitray Tamás és Kudlik Júlia életjáradékát elvették.

Ez is érdekelhet

Folyton eltapsolja gyermeked a zsebpénzét? Van megoldás! (x)

Hosszabbítsd meg a nyarat SZÉP-kártyával! (x)

Bemutatták a Tháliában a világ leghíresebb krimijét (x)

beauty and style

Magasabbnak tűnhetsz, ha így hordod a hajad: a sztárok nem csak konttyal trükköznek »

A nagymamakardigán az ősz kulcsdarabja: árakkal mutatjuk, honnan szerezheted a legnőiesebb kreációkat »

Pár nap alatt segít megszüntetni a kiálló hasat: detox smoothie ananásszal »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A kormányváltás óta rájár a rúd az MTV nagyjaira, Krizsó Szilvia és Veiszer Alinda lekerült a képernyőről, Baló György felmondott, Vitray Tamástól és Kudlik Júliától pedig spórolásra hivatkozva megvonták a havi 240 ezer forintos életjáradékot.

Krizsó, Baló, Veiszer Alinda

A Déri János-díjjal, Pulitzer-emlékdíjjal, Prima Primissima-díjjal kitüntetett Krizsó Szilvia október óta nincs képernyőn, talán ezért is idén májusban - az MTVA-tól teljesen független - új vállalkozásba kezdett.

21-én indul beszélgetős estje a Radnóti Színházban. Krizsó havonta egyszer jelentkezik az esttel, melynek címe elég találó: Libikóka Krizsó Szilviával fent és lent. Krizsó első körben Palya Beával és Kovács Gábor üzletemberrel, a KOGART alapítójával beszélget.

Január óta nincs képernyőn a Prima Primissima-díjas Veiszer Alinda, akinek esetében külön pikáns, hogy május elején egy újabb díjjal jutalmazták: megkapta a Magyar Tudományos Akadémiai Újságírói Díját.

Szintén januárban, közös megegyezéssel távozott az MTV-től a Pulitzer-emlékdíjas Baló György, mert hónapokig nem kapott semmilyen feladatot.

A Pulitzer-emlékdíj azzal a céllal jött létre a kelet-közép-európai rendszerváltozást követően 1989-ben, hogy a kimagasló szakmai teljesítményt felmutató magyarországi újságírók méltó elismerésben részesüljenek.

A Prima Primissima-díjat Demján Sándor vállalkozó a Vállalkozók Országos Szövetsége támogatásával alapította 2003-ban, célja a magyar értelmiség eredményeinek megőrzése, a hazai tudomány, művészet és kultúra fejlesztésének pártoktól független erősítése.

A Déri János-díjat az 1992-ben, 41 évesen elhunyt Déri János szerkesztő-riporter, humorista, televíziós és rádiós kollégái alapították. A róla elnevezett elismerést minden évben olyan művésznek ítélik oda, akiknek több műfajban sikerült maradandót alkotni, csakúgy, mint a díj névadójának.

Szegény Kudlik Júlia...

Szomorkodhatnak az MTV egykori nagyágyúi is. A Népszava arról számolt be, májustól nem kapja havi 240 ezer forintos járadékát a Magyar Televízió tíz örökös tagja, Balogh Mária, Bíró Miklós, Bednai Nándor, Horváth Lóránt, Horváth Ádám, Horváth Pál, Kudlik Júlia, Lénárt István, Vitray Tamás és Mihályfi Imre.

- Az úr adta, az úr vette el - reagált a lapnak Vitray Tamás a hírre. A lap cikkéből kiderül, a köztévé 2004-ben hozta létre az alapítványt azért, hogy részben törlessze régi adósságát a magyar közszolgálati televíziózás nagy öregjeivel szemben. Az MTV szerint az intézmény új, törvényileg meghatározott költségvetése nem teszi lehetővé, hogy az Örökös Tag Alapítványt a továbbiakban támogassa.

Az Országgyűlés tavaly decemberi döntése szerint a médiaalap 77,4 milliárd forintot kapott, a négy közmédium működési támogatására nagyjából 3 milliárd forintot utalt át a szervezet. Emellett az Országgyűlés elengedte a Magyar Televízió minden adó- és járuléktartozását, amelyet 2011 előtt halmozott fel. A köztelevíziónak nem kellett visszafizetnie az állam felé azt a támogatást sem, amelyet korábban jogtalanul igényelt. A közmédium még egy segítséget kapott: az állam előzetesen lemondott arról az áfáról, amelyet a médiaalapnak kellene fizetnie a Kunigunda úti médiaszékház megvásárlásakor - derül ki a cikkből.

Ezt is szeretjük