Jobb, mint a Facebook! Az új közösségi site fizet neked a posztokért

Nem bírod megállni, hogy mindent a virtuális faladra írj? Így teheted pénzzé a hóbortodat.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A nagy közösségi oldalak, mint például a Facebook vagy a Twitter évi több millió dolláros bevételt produkálnak a reklámokból, a hirdetők pedig szinte bármekkora összeget hajlandóak kifizetni, hiszen ezeknek az oldalaknak hatalmas a látogatottsága.

A látogatottság azonban a tagoknak köszönhető: ha megszállott facebookozó vagy, és minden posztodat megannyi komment követi, akkor szép kis összeget szerzel Marc Zuckerbergnek, te azonban ebből semmiféle részesedésre nem számíthattál - eddig.

Így szerezhetsz pénzt a posztolásért

Amint arról a Daily Mail Online is beszámolt, nemrégiben elindult egy új közösségi oldal, a Chime.in, melynek lényege, hogy a reklámokból szerzett bevételből maguk a felhasználók is részesedhetnek.

Ha a Chime.in oldaladon megjelenik egy hirdetés, akkor az abból származó bevételből fele-fele arányban osztozol az oldal üzemeltetőivel, de el is adhatod a saját lapod hirdetési felületeit, ebben az esetben pedig a teljes reklámból származó összeget zsebre rakhatod.

Bill Gross, az új közösségi site megalkotója szerint a Chime.in egy forradalmi kezdeményezés, aminek titka abban rejlik, hogy maguk a felhasználók is érdekeltté válnak az oldal népszerűsítésében.

Gross szerint az oldalon sok, a Facebookéhoz hasonló alkalmazás megtalálható lesz majd, emellett pedig minden felhasználónak címkékkel kell ellátnia a posztjait, így mindenki könnyebben megtalálja azokat a híreket, amelyek valóban érdeklik őt, a megfelelő hirdetések pedig a megfelelő emberekhez jutnak el.

15 trükk, hogy te legyél a főnök kedvence

Nézegess képeket!

Elolvasom

Hogy mennyire lesz sikeres az oldal üzemeltetőinek és a felhasználóknak az együttműködése, az még a jövő zenéje, de néhány húzónév - például a Disney vagy az Universal Pictures - máris szerepel a regisztráltak között, és saját oldalukon számolnak be az aktuális programjaikról.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A közösségi média ilyen-olyan formában, de mindenki életének része. Mégis sokszor úgy tűnik, nem tudjuk megfelelően használni. De vajon hol rontjuk el? Miért mindig a legbántóbb kommenteken van a legtöbb like? Kell-e reagálni egy utálkozó hozzászólásra, vagy az ignorálás az egyetlen út? A legújabb epizódban többek között ezekre a kérdésekre Tóth Dani pszichológus, Verebélyi-Kovács Csilla, a Femina social media managere, valamint Pintér Ada műsorvezető kereste a választ.

Promóció

Ezt is szeretjük