Hajlítsd be így a térded, és figyeld, mi történik!
Sokkal jobban érzed majd magad
Mutatunk pár egyszerű mozdulatot, amiket jó, ha megtanulsz.

Dia


                        	A fa állás, vagy Vriksászana fejleszti az egyensúlyt, javítja a koncentrációt és az állóképességet. Hajlítsd be a jobb térdedet, a talpadat pedig tedd a bal combodra. A fejed fölött érintsd össze két befelé néző tenyered, majd maradj így néhány percig, aztán cserélj lábat!

A fa állás, vagy Vriksászana fejleszti az egyensúlyt, javítja a koncentrációt és az állóképességet. Hajlítsd be a jobb térdedet, a talpadat pedig tedd a bal combodra. A fejed fölött érintsd össze két befelé néző tenyered, majd maradj így néhány percig, aztán cserélj lábat!

Dia


                        	Erősíti a gerincet, nyújtja a nyakat és a lábakat az ülésből előrehajlás, vagy Pascsimottánászana. Ülj le a földre, nyújtsd ki a lábadat, majd érintsd meg a lábujjaidat, és hajolj rá a térdedre, amennyire csak bírsz!

Erősíti a gerincet, nyújtja a nyakat és a lábakat az ülésből előrehajlás, vagy Pascsimottánászana. Ülj le a földre, nyújtsd ki a lábadat, majd érintsd meg a lábujjaidat, és hajolj rá a térdedre, amennyire csak bírsz!

Dia


                        	Ha hát- és lábfájással küzdesz, a lefelé néző kutya póz, vagyis az Adhó-mukha-savászana segít, mert remekül nyújt. Ennél a testtartásnál csak a tenyered és a talpad érinti a földet, a karjaid és a lábaid nyújtott állapotban vannak.

Ha hát- és lábfájással küzdesz, a lefelé néző kutya póz, vagyis az Adhó-mukha-savászana segít, mert remekül nyújt. Ennél a testtartásnál csak a tenyered és a talpad érinti a földet, a karjaid és a lábaid nyújtott állapotban vannak.

Dia

	A csípőt rendkívül nehéz nyújtani, ezért érdemes elsajátítani a galamb pózt, vagy Eka Pada Rajakapotászanát.A jobb lábadat hajlítsd be magad előtt, a balt nyújtsd hátra úgy, hogy a combod a padlón legyen, az alsó lábszárad pedig nyújtsd fel, és fogd meg a fejed mögött!

A csípőt rendkívül nehéz nyújtani, ezért érdemes elsajátítani a galamb pózt, vagy Eka Pada Rajakapotászanát.A jobb lábadat hajlítsd be magad előtt, a balt nyújtsd hátra úgy, hogy a combod a padlón legyen, az alsó lábszárad pedig nyújtsd fel, és fogd meg a fejed mögött!

Dia

	Végül következzen a legegyszerűbb és legjobban kikapcsoló jógapóz, a Savászana. Feküdj hanyatt, lazítsd el a végtagjaid, a karjaid tedd magad mellé. Csukd be a szemed, és csak a légzésedre figyelj! Így megtisztul az elme, és a hátnak is jót tesz ez a póz.

Végül következzen a legegyszerűbb és legjobban kikapcsoló jógapóz, a Savászana. Feküdj hanyatt, lazítsd el a végtagjaid, a karjaid tedd magad mellé. Csukd be a szemed, és csak a légzésedre figyelj! Így megtisztul az elme, és a hátnak is jót tesz ez a póz.

Ezt is szeretjük
Szerző: Marton Adrienn
Fotó: