Így ehetsz minden nap egy kicsivel egészségesebben
Meg sem érzed majd a váltást
Ha nem akarsz éhezni, fogadd meg tippjeinket!

Nyereményjáték

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

Nyerd meg a Világörökségek Magyarországon című könyvet, és merülj el hazánk csodás világában! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Szív- és érrendszeri betegségeket okozhat, mégis kevesen ismerik ezt a szövődményt - Lehet tenni ellene (x)

Milyen az arcformád? Mutatjuk, melyik ékszer illik hozzá a legjobban

V-nyakú ruhához tilos felvenni: mutatjuk, melyik dekoltázshoz milyen nyaklánc illik

beauty and style

Karcsúbb derék, keskenyebb csípő: ilyen szoknyafazonokkal várd a tavaszt! »

Rugalmasabb, feszesebb bőr pillanatok alatt: hidratáló és fiatalító fátyolmaszkok körképe »

Visszatér az övtáska a divatba: nevetséges és stílusos is lehet »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nemcsak akkor érdemes átállni az egészséges étkezésre, ha fogyni szeretnél: az életminőségeden is sokat javít, ha megválogatod a táplálékaidat.

Ne egyik napról a másikra akarj drasztikus változást elérni - haladj fokozatosan, és informálódj minél többet a témában! Adunk néhány tippet, ami megkönnyíti az átállást.

Ne légy megszállott!

Fontos, hogy elhatározd magad, és valóban komolyan gondold a változást, de ne légy megszállott, és ésszerű kereteken belül maradj.

Ne erőszakolj magadra olyan dolgokat, amelyekre még nem vagy felkészülve, különben könnyen elmehet a kedved az egésztől. 

Ha úgy gondolsz az egészséges étkezésre, mint valami szükséges rosszra, amit akaratod ellenére kell megtenned, saját magad ellen dolgozol, és végleg elronthatod a folyamatot.

Vedd egy kicsit lazábbra a dolgot, és tudd, hogy nem kell mindenről lemondanod. Édességet is ehetsz, hiszen a kiegyensúlyozott táplálkozásnak ez is része, a lényeg, hogy maradj mértékletes, és tartózkodj a mesterséges nassoktól.

Az adag a kulcs

Biztosan hallottad már, hogy inkább többször kell keveset enni, mint egyszerre sokat. Ez nagyon igaz, ha kisebb adagokat fogyasztasz el ötször-hatszor a nap folyamán, sohasem leszel éhes. Ha pedig még arra is figyelsz, hogy mindig több legyen a zöldség a tányéron, mint bármi más, rengeteget fejlődsz.

Téveszd meg az agyad!

Kisebb adagokkal is jóllaksz majd, és kevésbé érzed magad éhesnek, ha kisebb tányérból eszel. Az agyadat szerencsére nem lehetetlen megtéveszteni, így megkönnyítheted az átállást. Az is segíthet, ha a nehéz, egészségtelen táplálékokat hasonló ízű és külsejű, de könnyebb ételekkel helyettesíted - például a majonézt sovány tejföllel.

További trükkök

Ha nehezedre esik tartani a sokszor keveset módszert, segíthet, ha olykor előre elkészíted a napi ételedet, és adagokra bontva tárolod, majd minden étkezéskor előveszel egyet. Könnyebben jól laksz, ha lassan eszel, minden falatot alaposan megrágsz, és minden étkezéshez megiszol egy nagy pohár vizet.

Blog.hu ajánló