Így maradj ébren, ha fáradt vagy, de nem alhatsz! 7 alig ismert, működő trükk
Álmos vagy, de még dolgod van? Ébreszd fel magad!

Dia

	Szerezz be borsmentaolajat az ilyen esetekre. Nedvesíts meg egy nagyobb vattapamacsot, majd cseppents rá néhány csepp olajat, és tartsd a tenyeredben, 15-20 centire az orrodtól. A mentolos illat felfrissít.

Szerezz be borsmentaolajat az ilyen esetekre. Nedvesíts meg egy nagyobb vattapamacsot, majd cseppents rá néhány csepp olajat, és tartsd a tenyeredben, 15-20 centire az orrodtól. A mentolos illat felfrissít.

Dia

	A rágózás is felébreszt. Minél mentolosabb a rágógumi, annál jobb, sőt, ebből is a borsmentást érdemes választani.

A rágózás is felébreszt. Minél mentolosabb a rágógumi, annál jobb, sőt, ebből is a borsmentást érdemes választani.

Dia

	Kerüld azonban a nagyon cukros ételeket, az édességet, a csokit. Ha álmosak vagyunk, a cukor kábító hatással van a szervezetünkre.

Kerüld azonban a nagyon cukros ételeket, az édességet, a csokit. Ha álmosak vagyunk, a cukor kábító hatással van a szervezetünkre.

Dia

	Egy pohár jéghideg víz jót fog tenni, főleg, ha uborkaszeletekkel vagy friss citrom levével ízesíted.

Egy pohár jéghideg víz jót fog tenni, főleg, ha uborkaszeletekkel vagy friss citrom levével ízesíted.

Dia


                        	Ha teheted, állj fel, és sétálj egyet a friss levegőn, miközben jó mélyeket lélegzel. Ha nem tudsz kimenni, nyisd ki az ablakot, és szimatolj ki, de már az is hasznos, ha teszel pár lépést a széktől eltávolodva.

Ha teheted, állj fel, és sétálj egyet a friss levegőn, miközben jó mélyeket lélegzel. Ha nem tudsz kimenni, nyisd ki az ablakot, és szimatolj ki, de már az is hasznos, ha teszel pár lépést a széktől eltávolodva.

Dia

	Van néhány akupresszúrás pont a testeden, melyre ha nyomást fejtesz ki, éberebb leszel. Ilyen a fülcimpád: fogd a mutató- és hüvelykujjad közé, majd óvatosan húzgáld és masszírozd néhány percig!

Van néhány akupresszúrás pont a testeden, melyre ha nyomást fejtesz ki, éberebb leszel. Ilyen a fülcimpád: fogd a mutató- és hüvelykujjad közé, majd óvatosan húzgáld és masszírozd néhány percig!

Dia

	A térdhajlatodon is ugyanezt a hatást éred el. Állj fel, és fogd közre a két kezeddel a térded, majd a hátul lévő ujjbegyeiddel nyomkodd pár percig a térdhajlatodat.

A térdhajlatodon is ugyanezt a hatást éred el. Állj fel, és fogd közre a két kezeddel a térded, majd a hátul lévő ujjbegyeiddel nyomkodd pár percig a térdhajlatodat.

Blog.hu ajánló
Szerző: Marton Adrienn
Fotó: