Véd a ráktól, megelőzi az influenzát, és ebben az 5 ételben megtalálod
Mi az?
A téli időszak egyik legfontosabb vitaminjáról van szó.

Dia

	A tejtermékekben - különösen a tejben, a vajban, a joghurtban és a túróban - jelentős mennyiségű D-vitamin található, ezért napi legalább egy pohár tej vagy egy joghurt elfogyasztása ajánlott.

A tejtermékekben - különösen a tejben, a vajban, a joghurtban és a túróban - jelentős mennyiségű D-vitamin található, ezért napi legalább egy pohár tej vagy egy joghurt elfogyasztása ajánlott.

Dia

	Remek D-vitamin-forrás a tojássárgája, amit külön is fogyaszthatsz, de nem érdemes elválasztani a fehérjétől, mert az is számos egészséges összetevőt - fehérjét, kalciumot, magnéziumot és káliumot - tartalmaz.

Remek D-vitamin-forrás a tojássárgája, amit külön is fogyaszthatsz, de nem érdemes elválasztani a fehérjétől, mert az is számos egészséges összetevőt - fehérjét, kalciumot, magnéziumot és káliumot - tartalmaz.

Dia

	A D-vitamin legjobb és szinte egyetlen növényi forrása a gomba. Az összes ehető faj ide tartozik, de a vargánya igazi D-vitamin-bomba.

A D-vitamin legjobb és szinte egyetlen növényi forrása a gomba. Az összes ehető faj ide tartozik, de a vargánya igazi D-vitamin-bomba.

Dia

	Számos állati eredetű tápláléknak, így a belsőségeknek is magas a D-vitamin-tartalma. Ebből a szempontból a leghasznosabb a máj, legyen az csirke, liba, hal, vagy marha.

Számos állati eredetű tápláléknak, így a belsőségeknek is magas a D-vitamin-tartalma. Ebből a szempontból a leghasznosabb a máj, legyen az csirke, liba, hal, vagy marha.

Dia

	Ha szereted a halat, D-vitamin-pótlás céljából a zsírosabb fajták közül válassz, ilyen például a lazac, a makréla, a hering, a tonhal vagy a ponty.

Ha szereted a halat, D-vitamin-pótlás céljából a zsírosabb fajták közül válassz, ilyen például a lazac, a makréla, a hering, a tonhal vagy a ponty.

Ezt is szeretjük
Fotó: